Bouwjaar | 15-01-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 338.709 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 338.709 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kappee |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Geelhoornstraat 9a |
Postcode | 2172 BC |
Plaats | Sassenheim |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34586887 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kappee.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.720 kg
Laadvermogen: 1.050 kg
GVW: 2.150 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Emissieklasse: Euro 4
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Deze Française weet u te verleiden. Want Renault combineert soepele styling met formidabele innovatieve techniek. Inderdaad: Drive for change. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. De schuifdeur bij het passagiersdeel is ook een voordeel: geen uitzwaaiende portieren en een royale instap.
En dan is deze auto ook nog eens voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
We kunnen u wel duizend dingen over deze auto vertellen, maar het is beter als u hem zelf komt bekijken en ervaren. Neemt u snel contact met ons op?Deze Renault Trafic komt uit 2010, werd geleverd van 01-10-2007 tot 31-05-2010 en kostte toen € 36.491,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 84 kW (114 PK) en een cilinderinhoud van 1995 cc. De bus heeft een topsnelheid van 155 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 7,8 liter per 100 km en hij weegt 1720 kg. De APK is geldig tot 17-07-2024.Deze Renault Trafic komt uit 2010, werd geleverd van 01-10-2007 tot 31-05-2010 en kostte toen € 36.491,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 84 kW (114 PK) en een cilinderinhoud van 1995 cc. De bus heeft een topsnelheid van 155 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 7,8 liter per 100 km en hij weegt 1720 kg. De APK is geldig tot 17-07-2024.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn gevestigd aan de geelhoornstraat 9a te Sassenheim 2172 BC
Openingstijden:
Maandag tot vrijdag van 10.00 tot 17.00
Zaterdag van 10.00 tot 16.00
(bezichtiging ook s`avonds op afspraak)
Tell: 0252 214141 Mob: 06 34 58 68 87
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst.
Altijd 50/60 auto s op voorraad staan
Onze auto s worden nagekeken, alvorens ze u worden
aangeboden. En geen afleverings kosten.
KIJKT OOK NAAR ONZE ANDREN AUTO`S OP WWW.KAPPEE.NL
Ook voor inruil en inkoop kunt u bij ons terecht
Het regelen van een verzekering bij aankoop kunt bij ons terecht.
Makkelijk bereikbaar vanaf de A44 afslag 3 een km
Kom vrijblijvend een kijkje bij ons nemen koffie,thee staan altijd klaar!!!!!
Nu ook op twitter http://twitter.com/WKappee
WIJ ZIJN EEN RDW ERKEND AUTOBEDRIJF
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!