Renault Trafic 2.0 dCi T29 L1H1 DC nap rolstoelvervoer apk

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-01-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 338.709 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T29 L1H1 DC nap rolstoelvervoer apk


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 15-01-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 338.709 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Kappee
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Geelhoornstraat 9a
Postcode 2172 BC
Plaats Sassenheim
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34586887 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kappee.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.720 kg
Laadvermogen: 1.050 kg
GVW: 2.150 kg

Interieur
Bekleding: Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Emissieklasse: Euro 4

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

Deze Française weet u te verleiden. Want Renault combineert soepele styling met formidabele innovatieve techniek. Inderdaad: Drive for change. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. De schuifdeur bij het passagiersdeel is ook een voordeel: geen uitzwaaiende portieren en een royale instap.

En dan is deze auto ook nog eens voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.

We kunnen u wel duizend dingen over deze auto vertellen, maar het is beter als u hem zelf komt bekijken en ervaren. Neemt u snel contact met ons op?Deze Renault Trafic komt uit 2010, werd geleverd van 01-10-2007 tot 31-05-2010 en kostte toen € 36.491,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 84 kW (114 PK) en een cilinderinhoud van 1995 cc. De bus heeft een topsnelheid van 155 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 7,8 liter per 100 km en hij weegt 1720 kg. De APK is geldig tot 17-07-2024.Deze Renault Trafic komt uit 2010, werd geleverd van 01-10-2007 tot 31-05-2010 en kostte toen € 36.491,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 84 kW (114 PK) en een cilinderinhoud van 1995 cc. De bus heeft een topsnelheid van 155 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 7,8 liter per 100 km en hij weegt 1720 kg. De APK is geldig tot 17-07-2024.

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn gevestigd aan de geelhoornstraat 9a te Sassenheim 2172 BC
Openingstijden:
Maandag tot vrijdag van 10.00 tot 17.00
Zaterdag van 10.00 tot 16.00
(bezichtiging ook s`avonds op afspraak)
Tell: 0252 214141 Mob: 06 34 58 68 87
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst.


Altijd 50/60 auto s op voorraad staan
Onze auto s worden nagekeken, alvorens ze u worden
aangeboden. En geen afleverings kosten.

KIJKT OOK NAAR ONZE ANDREN AUTO`S OP WWW.KAPPEE.NL

Ook voor inruil en inkoop kunt u bij ons terecht
Het regelen van een verzekering bij aankoop kunt bij ons terecht.

Makkelijk bereikbaar vanaf de A44 afslag 3 een km

Kom vrijblijvend een kijkje bij ons nemen koffie,thee staan altijd klaar!!!!!

Nu ook op twitter http://twitter.com/WKappee

WIJ ZIJN EEN RDW ERKEND AUTOBEDRIJF

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie