Renault Trafic 2.5 dCi T29 L1H1 | Airco | Trekhaak | Navigatie

€ 3.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-10-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 269.620 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic 2.5 dCi T29 L1H1 | Airco | Trekhaak | Navigatie


€ 3.850,-

Algemeen

Bouwjaar 14-10-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 269.620 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Harry Vink Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuw Amsterdamseweg 21b
Postcode 7764 AN
Plaats Schoonebeek
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30609391 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.harryvinkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: apr 2010 - okt 2011
Modelcode: Phase 3
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.710 kg
Laadvermogen: 1.275 kg
GVW: 2.985 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Renault Trafic heeft 269620 kilometer gelopen, hij is van het bouwjaar 2008. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Openwaaiende portieren kunnen gevaar opleveren. Daarom is de schuifdeur voor passagiers extra handig en veilig. Ook elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels horen tot de voorzieningen op deze auto.

Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het navigatiesysteem. Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. De uitrusting van deze auto is met verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!

Voor meer info, neem contact op met Harry Vink Auto's te Schoonebeek via 06-30609391.

Passie voor mooie auto's, gecombineerd met goede service en klantgerichte dienstverlening. Harry Vink Auto's heeft zich gespecialiseerd in kwaliteits- occasions in de regio Zuidoost-Drenthe. Dat is Harry Vink Auto's in het kort.

Wilt u ook zeker zijn van uw aankoop? Neem een afleverpakket!

Afleverpakketten Harry Vink Auto's

Basispakket
personenwagens € 195,- / bedrijfswagens € 250,- excl. BTW
- nieuwe APK inclusief voortkomende kosten
- tenaamstellen auto
- vrijwaren inruilauto indien van toepassing

Comfortpakket
personenwagens € 450,- / bedrijfswagens € 595,- excl. BTW
- basispakket plus;
- reinigen auto
- technische controle
- 1 maand garantie op draaiende delen motor en versnellingsbak tot 2500 km
- kleine onderhoudsbeurt (nieuwe olie- en filter + vloeistoffen bijvullen)

Premiumpakket
Personenwagens € 750,- / bedrijfswagens € 895,- excl. BTW
comfortpakket plus;
- 3 maanden garantie op draaiende delen motor en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie