Bouwjaar | 25-03-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 357.913 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 2.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 357.913 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Duran |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Techniekweg 9 |
Postcode | 8304 AW |
Plaats | Emmeloord |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24778052 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-duran.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.753 kg
Laadvermogen: 1.120 kg
GVW: 2.770 kg
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Emissieklasse: Euro 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
EXPORT PRIJS! GEEN APK! ZO MEE!
Rijdt en schakelt goed!
Boekjes aanwezig!
Met Nationale Autopas!
Meeneemprijs!
Wij hanteren geen AFLEVERINGSKOSTEN!
PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK!
U kunt bij Autobedrijf Duran ook terecht voor :
Apk Keuringen
Occasions
Reparatie&Onderhoud
Banden Service
Airco Service
Uitlezen&Diagnose
Uitvoerdocumenten
Al onze auto's zijn met originele kilometerstanden en gecontroleerd en kloppend bij de NAP.Alle auto's worden in overleg geleverd met een nieuwe APK. Mocht u verder vragen hebben, u bent altijd van Harte welkom bij Autobedrijf Duran aan de Techniekweg 9 te Emmeloord. Hier staat de koffie altijd voor u klaar en mocht u niet in de gelegenheid zijn om langs te komen, staan wij u ook graag telefonisch te woord.
Adres: Autobedrijf Duran
Techniekweg 9
8304 AW Emmeloord
De producten van de Franse auto-industrie onderscheiden zich door hun elegante vormgeving en innovatieve technieken. Kijk maar naar deze Renault Trafic. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Het passagiersgedeelte van deze personenauto is voorzien van een schuifdeur. Dat betekent een royale instap zonder openslaande portieren! Natuurlijk behoren elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien. De Renault is standaard voorzien van: verstelbaar stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Grijp dan uw kans en plan direct online een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!