Bouwjaar | 29-02-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 249.854 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 8.795,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-02-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 249.854 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Occasion.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kouk 5 |
Postcode | 6093 BG |
Plaats | Heythuysen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11310111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deoccasion.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.800 kg
Laadvermogen: 1.260 kg
GVW: 2.960 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
**MARGE, geen BTW**
Zeer nette en sportief uitgevoerde lengte 2 (L2) dubbele cabine met 6 zitplaatsen, glaslook panelen, achter ramen, 18" lm velgen, trekhaak, groot navi en ijskoude airco, bus rijd en schakelt 100%.
NIEUWE APK BIJ AFLEVERING
Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 84 kW (114 PK) en een cilinderinhoud van 1995 cc. De bus heeft een topsnelheid van 155 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 7,8 liter per 100 km en hij weegt 1800 kg.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze autos worden incl. ruime en indien nodig met nieuwe APK en afleverings inspectie afgeleverd zonder bijkomende kosten.
Daar we een sterk wisselende voorraad hebben kunt u het beste voor een bezichtiging van te voren een afspraak maken.
Wij adverteren uitsluitend met juiste bouwjaren en km standen volgens de NAP pas.
Gunstige financiering, verzekering en inruil van AUTO, BUS, MOTOR MOGELIJK
Ook na sluitingstijd bereikbaar 06-11310111 Marco Vroon of bgg 06-54694056
TOT ZIENS OP KOUK 5 6093BG HEYTHUYSEN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!