Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H1 Dubbel Cab 6 pers MARGE

€ 8.795,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-02-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 249.854 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H1 Dubbel Cab 6 pers MARGE


€ 8.795,-

Algemeen

Bouwjaar 29-02-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 249.854 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Occasion.nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kouk 5
Postcode 6093 BG
Plaats Heythuysen
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11310111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.deoccasion.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.800 kg
Laadvermogen: 1.260 kg
GVW: 2.960 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

**MARGE, geen BTW**
Zeer nette en sportief uitgevoerde lengte 2 (L2) dubbele cabine met 6 zitplaatsen, glaslook panelen, achter ramen, 18" lm velgen, trekhaak, groot navi en ijskoude airco, bus rijd en schakelt 100%.

NIEUWE APK BIJ AFLEVERING

Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 84 kW (114 PK) en een cilinderinhoud van 1995 cc. De bus heeft een topsnelheid van 155 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 7,8 liter per 100 km en hij weegt 1800 kg.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze autos worden incl. ruime en indien nodig met nieuwe APK en afleverings inspectie afgeleverd zonder bijkomende kosten.

Daar we een sterk wisselende voorraad hebben kunt u het beste voor een bezichtiging van te voren een afspraak maken.

Wij adverteren uitsluitend met juiste bouwjaren en km standen volgens de NAP pas.

Gunstige financiering, verzekering en inruil van AUTO, BUS, MOTOR MOGELIJK

Ook na sluitingstijd bereikbaar 06-11310111 Marco Vroon of bgg 06-54694056

TOT ZIENS OP KOUK 5 6093BG HEYTHUYSEN

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie