Bouwjaar | 27-06-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 146.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 146.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Honsel Occasions B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsweg 11 |
Postcode | 2675 AM |
Plaats | Honselersdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 85150153 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.honseloccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R17
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.260 kg
GVW: 2.960 kg
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Emissieklasse: Euro 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Een combinatie van vooruitstrevende techniek en elegante vorm. Dat is deze Renault. Drive for change. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Zelfs bij weinig parkeerruimte krijgen passagiers via de schuifdeur voldoende mogelijkheid om in en uit te stappen. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Allicht is er in deze auto ook airconditioning. Deze Renault is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?
= Bedrijfsinformatie =
Bel 06-85150153 voor een afspraak!
Whatsapp nr: 06-85150153
Overschrijven kan ook Zaterdag en Zondag. inruil is ook mogelijk !
Telefonisch dagelijks te bereiken van 9:00 tot 20:00.
Let op, dit is een meeneemprijs. Hier komen geen extra kosten bij. Voor inruil gelden andere tarieven.
Zolang er niet staat verkocht of gereserveerd is deze nog beschikbaar. De auto wordt zonder (aan)betaling niet gereserveerd.
**Let op!! advertenties worden geplaatst onder voorbehoud van typefouten**
** Dagelijks geopend van 10:00 tot 18:00 Alleen zondag op afspraak **
U bent van harte welkom voor een veilig bezoek aan onze showroom!
Honsel Occasions B.V.
Stationsweg 11
2675AM Honselersdijk
Tel: 06-85150153
E-mail: info@honseloccasions.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!