Renault Trafic 2.0 dCi 145 EDC T29 L2H1 DC Business | Automaat | Dubbele cabine | Navi | Airco | Cruise | Trekhaak | Bedrijfswageninrichting | 1e eigenaar + dealer o

€ 25.900,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-01-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 47.036 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 145 EDC T29 L2H1 DC Business | Automaat | Dubbele cabine | Navi | Airco | Cruise | Trekhaak | Bedrijfswageninrichting | 1e eigenaar + dealer o


€ 25.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-01-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 47.036 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto I Bergharen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hogeveld 2
Postcode 6617 KR
Plaats Bergharen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)487 - 531201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2021
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.926 kg
Laadvermogen: 1.144 kg
GVW: 3.070 kg

Functioneel
Inhoud laadruimte: 4.421 l

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Franse auto's zijn gemaakt om te genieten. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. De lekker grote deuropening van de schuifdeur aan passagierszijde zorgt voor een heerlijk ruime instap. Bij de rijke uitrusting horen ook LED koplampen, dakdragers, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard full map navigatiesysteem. Audio aan/uit? Andere zender? Volgende track? Even klikken via de audiobediening op het stuur en het is geregeld. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. En deze auto heeft ook airconditioning, buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.

Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel dat de Brake Assist uw remactie tot het maximum oppept.

Even bellen voor een afspraak en u kunt deze auto van top tot teen zelf bekijken.



Wilt u meer weten over deze auto of een afspraak voor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie