Bouwjaar | 24-07-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 82.016 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
€ 8.975,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-07-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 82.016 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HO Vissers Ammerlaan |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graetheideweg 2A |
Postcode | 6037 NN |
Plaats | Kelpen Oler |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20626980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Ledig gewicht: 1.675 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Informeer naar de leasemogelijkheden
Nette en Luxe Renault Trafic 2.0i 117pk Benzine met Diverse Opties en een Nieuwe APK !
Deze Bus op Grijs Kenteken Verkeert Optisch en Technisch in een Goede Staat !
De Trafic heeft Meerdere Opties zoals Hierboven Beschreven !
De Lange APK is Geldig tot Oktober 2021 !
Deze Bus Wordt Geleverd incl. Alle Instructieboekjes !
De Trafic is Altijd door Renault Dealer Hans Hanauer Onderhouden !
De Distributieriem is door deze Dealer Reeds een Keer Vervangen !
De Renault Trafic is Identiek aan de Opel Vivaro en Nissan Primastar !
Deze Bestelbus is Zeer interessant voor Particulieren die Goedkoop op Grijskenteken willen rijden !
Ook Ideaal voor Ondernemers daar hij in Alle Milieuzones mag Rijden !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!