vorige 17 van 20.069 volgende

Renault Trafic Bestel 2.0 dCi T27 L1H1 Générique

€ 3.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-09-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 180.624 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Renault Trafic Bestel 2.0 dCi T27 L1H1 Générique


€ 3.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-09-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 180.624 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Theo Sonder Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eenhuisstraat 10
Postcode 7665 PZ
Plaats Albergen
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51184097 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic 2.0 DCI 6 bak Euro 5 NAP 180624 KM APK 4-2025


- Kenteken: V-544-RD
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 30-04-2025
- Tellerstand: 180624 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 1995 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9R A6
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 1685 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 478 cm
- Breedte: 190 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Trekhaak
- Twee deuren achter
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Radio CD speler

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- 6 bak
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Boordcomputer
- Imperial
- In hoogte verstelbare stoelen
- Koplampverstelling

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Deze Renault Trafic rijd goed en is schadevrij. Wel een enkele kleine kras en wat lakbeschadiging maar geen deuken of grote beschadigingen. Het zitvlak van de bestuurdersstoel vertoont slijtage. (zie foto 6). Verder ziet de auto er keurig uit van binnen en buiten. Heeft ook geen storingsmelding. De laadruimte heeft een houten afwerking.
Het is een 2.0 DCI 84 KW 114 PK Euro 5 L1-H1 VAN T27 Generique uitvoering voorzien van: 6 bak, ABS, tweezits bijrijdersbank, boordcomputer, volledige tussenwand, schuifdeur rechts, 2 deuren achter, imperial met rol, elektr. verwarmde/verstelbare spiegels, elektr. ramen en centr. vergrendeling op afstand.
Origineel 180624 KM gereden met NAP Pas vanaf invoer in Nederland in 2018.
Heeft een nieuwe APK tot 30-4-2025
De prijs 3950 euro is excl. BTW. Prijs incl. BTW is 4775 euro.
 

Voor meer info 0651184097.

Theo Sonder Auto's
Eenhuisstraat 10
7665PZ Albergen
0651184097
info@theosonder.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie