Renault Trafic 2.0 dCi L1 H1 airco trekhaak achterklep euro 5

€ 3.999,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-11-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 299.555 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi L1 H1 airco trekhaak achterklep euro 5


€ 3.999,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-11-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 299.555 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Discount B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Haagweg 77
Postcode 2681 PB
Plaats Monster
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 248213 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 53290269 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.car-discount.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: sep 2011 - jul 2014
Modelcode: Phase 3
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 478 x 190 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 1.265 kg
GVW: 2.950 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Euro 5, toegankelijk in alle milieuzones ?

Airco ?

Schuifdeur rechts ?

Achterklep met ruit ?

Voorzien van airco, elektrische ramen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, stuurbekrachtiging, airbag bestuurder, cruise control, full map navigatiesysteem, radio / cd, dasboardkastje, 3 zitplaatsen, bestuurdersstoel met armsteun, duobankje, volledig tussenschot, laadruimte voorzien van professionele kastinrichting ( meerwaarde € 499,- ), betimmerde laadruimte, achterklep met ruit en anti inbraak, trekhaak, pdc park distance control achter, schuifdeur rechts, bumpers in carrosseriekleur en chrome delen exterieur.

Prijs € 3.999,- exclusief inrichting en 21% btw
Prijs € 4.838,79 exclusief inrichting inclusief 21% btw

= Bedrijfsinformatie =

U kunt bij ons ook terrecht voor:

*Onderhoud en reparatie
*Zowel nieuwe als 2e hands onderdelen voor bedrijfswagens
*VWE partner voor al Uw export documenten ook met 15 daags kenteken
*Transport door heel Nederland


Met vriendelijke groet,

Car Discount Bedrijfswagens & Onderdelen B.V.
Haagweg 77
2681PB Monster
Mob. 06-53290269
Mob. 06-14736927
Tel. 0174-248213
Fax. 0174-243144
info@car-discount.nl
www.car-discount.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie