vorige 21 van 19.571 volgende

Renault Trafic DCI 126PK L2 Navi Airco PDC Multi-Media-vb. 2.000kg Trekhaak Schuifdeur-Rechts+Raam Achterruit-verwarming+wissers Betonplex Cruise Control ESP BAS Hil

€ 11.595,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-03-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 128.322 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic DCI 126PK L2 Navi Airco PDC Multi-Media-vb. 2.000kg Trekhaak Schuifdeur-Rechts+Raam Achterruit-verwarming+wissers Betonplex Cruise Control ESP BAS Hil


€ 11.595,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-03-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 128.322 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Corsten BV
Contactpersoon Bart Corsten
Adres Mariastraat
Postcode 5738 AK
Plaats Mariahout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocorsten.nl/occasions
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2019
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.705 kg
Laadvermogen: 1.305 kg
GVW: 3.010 kg

Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Fijne, comfortabele Bus met extra lange laadbak Lengte 2). Sterke styling, uitstekende rijbeleving... Een Renault stelt u niet teleur. Innovatief en fraai, of, zoals ze zelf zeggen: 'Drive for change'. Deze diesel heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak. Een gezonde dosis zen-gevoel is bijgeleverd in de vorm van comfortstoelen. De schuifdeur achter is fijn voor in- en uitstappen en de grotere ramen bieden veel meer uitzicht. Ook getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem zijn aan boord.

Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem wijst de weg! Knoppen voor audio-aanpassingen zijn onder direct handbereik met de audiobediening op het stuur. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Het is een ideaal hulpmiddel om lange ritten comfortabeler te maken. De uitrusting van deze Renault is met airconditioning, buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer, verstelbaar stuur en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg.

Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?

= Bedrijfsinformatie =

Prijs is een meeneemprijs; Kijk voor meer informatie, foto's, en onze actuele voorraad op onze site: www.autocorsten.nl of neem telefonisch contact met ons op; 0499-422176. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die Uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Auto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie