Renault Trafic Euro 6Grand Confort1ER PROPRIETAIRE SUIVI CHEZ RENAULT 10990 HTVA

€ 12.990,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 152.900 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Renault Trafic Euro 6Grand Confort1ER PROPRIETAIRE SUIVI CHEZ RENAULT 10990 HTVA


€ 12.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 152.900 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam PH MOBILITY
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sur rendez-vous
Postcode 1341
Plaats
Land België
GSM +32 (0)471 - 944962 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.phmobility.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Vhicule destin tre vendu exclusivement une entreprise (B TO B)! Avec 2 mois de garantie totale!
Montant hors tva: 10735.54 + TVA 21% (dductible pour les assujettis) =12990 prix payer TVA incluse.
TMC: 0 en Rgion Wallonne et Bxl; 0 en Rgion Flamande.
Taxe de circulation: 127.51 en Wallonie et Bxl; 154.44 en Flandre.
Ex vhicule de socit avec contrat dentretien ralis dans le rseau RENAULT (voir photo). Kit courroie de distribution remplac 89000km. Un entretien sera fait avant livraison! >>> Vhicule qui fonctionne trs bien!
1ER PROPRIETAIRE!
Norme EURO 6! >>> Accs Bruxelles ok jusqu fin 2028!
Roue de secoure.
Capteur de stationnement.
Espace de chargement protg dun plancher multiplex antidrapant et de panneaux latraux avec rails darrimage. Lumire LED avec dtecteur de mouvement.
2800kg de MMA.
Gyrophare de toit.
Livr avec un jeu de housses en simili cuir pour lensemble des siges.
Prsence de divers coups et lgres bosses sur la carrosserie.
Les espaces cabine et chargement ainsi que les siges sont en trs bon tat et trs propres!
Livre avec contrle technique,CAR PASS et rapport d'inspection avec 100 points de contrle.
Vhicule vendu par un professionnel avec garantie de 2 mois, pices et main d'uvre incluses, couvrant aussi bien les pices de type lectroniques, lectriques et mcaniques, sans obligation de faire les entretiens via notre atelier.
Malgr toute l'attention que nous apportons nos annonces, il se pourrait qu'il y ait certaines divergences par rapport aux quipements et options prsents sur le vhicule repris dans cette annonce.
Visite et essai uniquement sur rendez-vous;7/7jours; samedi et dimanche inclus.
PH Mobility est spcialise depuis plus de 30 ans dans les domaines de la mobilit et de l'automobile, membre du groupement Traxio/Federauto :

Achats, ventes et reprises ou mises en dpt de vhicules.
Conseils sur le choix de la motorisation qui vous convient: Hybride, PHEV, thermique, lectrique >>> dductibilit&eacute

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie