vorige 11 van 20.079 volgende

Renault Trafic Gesloten Bestel L2H1 T30 dCi 150 6EDC Advance Automaat | Achteruitrijcamera | Trekhaak met Trailer Swing Control | EASY LINK navigatiesysteem met 8 to

€ 38.310,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.300 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic Gesloten Bestel L2H1 T30 dCi 150 6EDC Advance Automaat | Achteruitrijcamera | Trekhaak met Trailer Swing Control | EASY LINK navigatiesysteem met 8 to


€ 38.310,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.300 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ABD Renault Drachten
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jade 1
Postcode 9207 GL
Plaats Drachten
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 515615 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website abdrenault.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Referentienummer: 1259379

Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 1159 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Max. aslast voor: 1625 kg
Max. aslast achter: 1650 kg

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Draaicirkel: 13 m

Gewichten
Ledig gewicht: 1.824 kg
Laadvermogen: 6.700 kg
GVW: 8.524 kg
Max. trekgewicht: 1.630 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu snelladen: nee

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 294 x 166 x 139 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO2-uitstoot (WLTP): 187 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Overige informatie
Breedte laadruimte tussen wielkasten: 1268 mm
Lengte laadruimte (10cm boven laadruimte): 2937 mm
Rijklaargewicht: 1924 kg
Interieur: Stoffen stoelbekleding 'Kompo' in zwart
Verwachtte leveringsdatum: 29-05-2024

Ready tot go bij ABD Renault!

Renault personenauto's:
Kies tijdens de 'ready-to-go'-weken voor een Renault uit voorraad.
U rijdt dan niet alleen razendsnel in een nieuwe Renault, u krijgt bovendien tot wel € 3.300 korting.

Renault bedrijfswagens: bespaar tot €15.000 bpm!
Wilt u snel rijden, profiteren van een hoge korting, financial lease tegen slechts 1,9% en daarnaast nog de BPM verhoging van €15.000 voor zijn? Kies dan nu voor een bedrijfswagen "Ready to go" uit voorraad bij ABD Renault. Welke bedrijfswagen mogen we voor u klaarzetten?

*ELKE AVOND KOOPAVOND
Bij ABD is er van maandag tot en met vrijdag koopavond tot 21:00 uur. Welke avond of vestiging past u het beste? Neem contact met ons op en wij zorgen ervoor dat de auto van uw keuze, op de gewenste vestiging, dag en tijd voor u klaar staat. Uiteraard bent u ook van harte welkom zonder afspraak. Hieronder een overzicht van de koopavonden:
Maandag: Renault/Dacia/Nissan Leeuwarden, Hortensiastraat 2
Dinsdag : Renault/Dacia Drachten, Jade 1
Woensdag: Nissan Drachten, Omloop 56
Donderdag: Renault/Dacia/Nissan Heerenveen, Skrynmakker 26
Vrijdag: Renault/Dacia Dokkum, de Brege 6

ABD Renault/Nissan/Dacia is in 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 verkozen tot Dealer of the Year, de prijs voor beste Renault/Dacia Dealer van Nederland!

Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie