Renault Trafic 2.0 dCi 145 pk Comfort Dubbele Cabine Navi, Airco,Trekhaak, Laadruimte betimmert

€ 29.225,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-05-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 30.140 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 145 pk Comfort Dubbele Cabine Navi, Airco,Trekhaak, Laadruimte betimmert


€ 29.225,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-05-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 30.140 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Blekkink bv
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bredevoortsestraatweg 119
Postcode 7121 BG
Plaats Aalten
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)543 - 471945 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.blekkink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2019 - dec 2021
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.865 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Deze schadevrije Renault Trafic stelt u niet teleur. Innovatief en fraai, of, zoals ze zelf zeggen: 'Drive for change? en biedt plaats aan maar lieftst 6 personen door zn luxe dubbele cabine. Deze auto heeft maar weinig kilometers gemaakt, de teller staat op slechts 30140 kilometer. Met zijn dieselmotor met 145 pk is dit een prima en krachtige auto voor nog vele kilometers. Geen achterportier bij deze Renault Trafic. In plaats daarvan een schuifdeur, die in- en uitstappen vergemakkelijkt. Ook is de auto voorzien van: warmtewerend glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en led-dagrijverlichting. Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het full map navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd.Met de airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Op de plaats van bestemming helpen de parkeersensoren achter u om gemakkelijk en schadevrij in te parkeren. En deze auto heeft ook verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter als standaard uitrusting. In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van. Om deze Renault echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

De verkoopprijs van deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op uw naam overgeschreven en heeft tevens een pre inspectie en vloeistofcontrole gehad. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Service & Garantiepakketten bieden wij u tegen meerprijs aan. Alle Service & Garantiepakketten, uitgesloten Blekkink basis, zijn inclusief het reinigen van de auto aan de binnen- en buitenzijde, vloeistofcontrole, de Blekkink Privilege Pas, de Euro Repar Car Service pas en de Natio

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie