vorige 19 van 19.677 volgende

Renault Trafic Zeer MOOIE STAAT 3 ZITS NAVI IMPERIAL KAST 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort

€ 8.499,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-11-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 142.863 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic Zeer MOOIE STAAT 3 ZITS NAVI IMPERIAL KAST 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort


€ 8.499,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-11-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 142.863 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autogroothandel Ammerzoden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hogesteeg 27A
Postcode 5324 AA
Plaats Ammerzoden
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54272829 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogroothandelammerzoden.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 168 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.636 kg
Laadvermogen: 1.100 kg
GVW: 2.740 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Velours
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 129 per kwartaal

Deze Renault Trafic komt uit 2014, werd geleverd van 01-06-2014 tot 31-03-2016 en kostte toen € 36.891,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc. De bus heeft een topsnelheid van 168 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,4 seconden. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 6,5 liter per 100 km en hij weegt 1636 kg. De APK is geldig tot 14-03-2025.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie