Bouwjaar | 24-10-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 193.123 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 193.123 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Verweij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lange Schaft 15 |
Postcode | 3991 AP |
Plaats | Houten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6371249 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.verweijautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2014 - mrt 2016
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.640 kg
Laadvermogen: 1.100 kg
GVW: 2.740 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 129 per kwartaal
prijs is exclusief btw
Renault wil zich blijvend onderscheiden als koploper in techniek en ontwerp. En dat dan op z?n Frans, natuurlijk. Ook al zeggen ze het in het Engels: 'Drive for change?. Deze diesel heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Waarheen gaat de reis? Het full map navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! In de zomer zit u ontspannen achter het stuur dankzij de ingebouwde airconditioning. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. Een stabiele en comfortabele snelheid houdt u feilloos aan met de cruise control. Natuurlijk behoren verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter ook tot de uitrusting van deze complete auto.
In de Renault Trafic heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg. Wegrijden op een helling is kinderspel met hill hold control. Deze functie houdt de handrem automatisch vast op een steile ondergrond.
Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?
= Bedrijfsinformatie =
prijs is exclusief btw of er moet marge vermeld staan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!