Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort/AIRCO/CRUISECONTROL/NAVIGATIE

€ 10.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-01-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 130.206 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort/AIRCO/CRUISECONTROL/NAVIGATIE


€ 10.999,-

Algemeen

Bouwjaar 09-01-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 130.206 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoverkoopbedrijf van der Wal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres St. Michaelsberch 11
Postcode 8831 ZM
Plaats Winsum
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10911057 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoverkoopbedrijf.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort/AIRCO/CRUISECONTROL/NAVIGATIE


- Kenteken: VL-829-L
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 20-01-2025
- Tellerstand: 130206 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld 6 bak
- Kleur: zwart Metallic
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M A4
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1640 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 500 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Trekhaak

Infotainment

- Audio-navigatie full map
- Navigatiesysteem full map

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Rijden als nieuw? Dan is deze Renault Trafic bestel een fantastische buitenkans. Prille cijfers op de teller, piepjong ogend, verbluffend actueel in extra?s en opties... Deze Renault Trafic bestel heeft het allemaal! Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Ook verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels zijn aan boord.

Er is geen bestemming die het aanwezige navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! U vindt in deze auto ook airconditioning. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Zoals u mag verwachten van deze Renault Trafic bestel is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze Renault Trafic bestel. Soepel wegrijden op een helling is eenvoudig met de hulp van hill hold control. Verder is de prijs ex btw en is inruil mogelijk.

Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze auto, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.

Autoverkoopbedrijf v.d. Wal staat al meer dan 12 jaar bekend om zijn klantvriendeli

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie