Bouwjaar | 31-03-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.886 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.886 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Woensel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Greefstraat 9B |
Postcode | 5622 GJ |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14482271 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumwoensel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3828 x 1698 x 1415 cm
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.106 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.206 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum Woensel is een autobedrijf waar u terecht kunt voor al uw mobiliteits vraagstukken. Verkoop/inkoop, Onderhoud, banden, aircoservice, aankoopbegeleiding, financieren, verzekeren en wagenparkbeheer. Wij communiceren in alle opzichten volstrekt eerlijk en helder.
Alle auto's hebben uiteraard kloppende kilometerstanden en bouwjaren tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Hoewel wij denken alles juist te vermelden maken we uiteraard een voorbehoud voor typ en specificatie fouten.
Graag leveren wij uw auto helemaal naar wens aan u af. Mist u iets? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Alle auto,s vanaf 3500 euro aankoopwaarde, worden allen afgeleverd met een op dat moment en of op korte termijn benodigde onderhoudsbeurt zonder extra kosten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Wind | Wie waagt, die wint
Natuurlijk, Renault had de zoveelste, kleine en aandoenlijke cabriolet op de markt kunnen brengen. Maar daarvan zijn er al genoeg. In plaats daarvan kiest Renault er voor een risico te nemen. De "Wind" combineert gewaagde vormgeving met vernieuwende techniek. Wint of verliest de Renault Wind de gunst van de klant?
Wie waagt, die wint. Renault durft met deze originele cabriolet die volop rijplezier biedt tegen een nette prijs. Het gewaagde uiterlijk en de beperkte hoofdruimte staan succes voor de Wind in de weg.
Plus
- volop rijplezier
- nette prijs
- prima prestatie TCE100 motor
Min
- onhandige schaalverdeling snelheidsmeter
- deurhendels onhandig voor dames met lange nagels
- alleen voor personen tot 1 meter 80
Conclusie
Wie een gemiddeld product neerzet, behaalt ook gemiddeld succes. Renault toont lef en introduceert met de Wind een eigenzinnige cabriolet die anders is dan anders. Dat begint met het uiterlijk. Het front heeft een wat zielige blik, terwijl de achterzijde juist het idee geeft van een gespierde sportwagen.
Onder dat bijzondere uiterlijk gaat ook bijzondere techniek schuil. De Wind biedt een metalen dakconstructie die veel eenvoudiger van opzet is dan die van coupé cabriolets. Het dak van de Wind weegt minder en opent/sluit sneller dan dat van andere cabriolets met metalen dak. Het comfort met gesloten dak is even goed.
Dankzij de lichtgewicht constructie en het eigenzinnige ontwerp (de achterruit blijft altijd staan), zijn de rijeigenschappen uitstekend. Zoals het hoort bij een auto als deze, is de Wind een echte pretmachine met een levendige motor en een uitstekende wegligging. Daarmee scoort de Wind op alle punten maximaal. Kortom: Renault wint.