Bouwjaar | 01-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 25.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 25.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | NAWROT BV |
Contactpersoon | NAWROT JEF |
Adres | PRINSENLAAN 8 |
Postcode | 2470 |
Plaats | Retie |
Land | België |
GSM | +32 (0)479 - 328833 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
ALS NIEUW - ZOE 5 DEURS DEMO
- ELEKTRISCH RIJDEN MET HET BUDGET VAN EEN BEZINE AUTO
- VLOT, LEVENDIG, ZEER COMFORTABEL
- PRIMA WEGLIGGING
- GELUIDLOOS
- UITGEBREIDE LUXE UITRUSTING
- ONDERHOUDSVRIENDEIJK
- GOEDKOOP RIJDEN
- VERBRUIK: +- 50 % GOEDKOPER TOV BENZINE
- FISCAAL VRIENDEIJK - GEEN BIV - GEEN WEGENBELASTING
- GEEN UITSTOOT - TOEGELATEN IN ALLE LAGE EMISSIEZONES
VOORNAAMSTE UITRUSTING
NAVIGATIE MET GROOT KLEURENSCHERM EN W EUROPAKAART
ACHTERUITRIJCAMERA
PARKEERSENSOREN VOOR EN ACHTER
AUTOMATISCHE AIRCO
DRAADLOZE SMARTPHONE OPLADER
USB AANSLUITINGEN VOOR EN ACHTER
ACTIEF NOODREMHULPSYSTEEM MET VOETGANGERSDETECTIE
ALLU VELGEN
ELEKTRISCHE RUITEN VOOR EN ACHTER
MISTLAMPEN
SPIEGELS IN KOETSWERKKLEUR
ZELFDIMMENDE SPIEGEL
GETINTE RAMEN? DONKER GETINT VANAF B STIJL
RIJSTROOKWAARSCHUWING
RIJSTROOKASSISTENT
ACHTERBANK 1/3-2/3 NEERKLAPBAAR
AUTOMATISCHE OMSCHAELING DIM/GROOTLICHT
VERKEERSBORDHERKENNING
DAB RADIO - 6 SPEAKERS - USB - BLEUTOOTH
APPLE CAR PLAY - ANDROID AUTO
LEDEREN STUURWIEL
HOOGTE EN DIEPTEREGELING STUURKOLOM
DIGITAAL INSTRUMENTENBORD
ISOFIX
BANDENDRUKCONTROLESYSTEEM
ELEKTRISCHE SPIEGELS VERWARMD
SNELHEIDSREGELAAR
SNELHEIDSBEGRENZER
LICHTSENSOR
MAKE SPIEGELS VOOR LINKS EN RECHTS
ELEKTRISCHE PARKEERREM
LED DAGRIJLICHT
REGENSENSOR
ECONOMETER
ANTISLIPSSYSTEEM
STABILITEITSCONTROLE
CENTRALE VERGRENDELING MET AFSTANDSBEDIENING
AUTOMATISCHE SLUITING TIJDENS HET RIJDEN
DC COMBO LADER
CAMELEON LADER AC 3,7 TOT 22 KW
HOOGTE REGELING GORDELS VOORAAN
GORDELSPANNERS
3 PUNTS GORDELS ACHTER
HANDENVRIJE INSTAP1STARTKAART
ONTKOPPELBARE PASSAGIERSAIRBAG
VERTREKHULP HELLINGEN
ABS MET EBD SYSTEEM
FRONTALE EN ZIJDELINGSE AIRBAGS
PRIJS: 16990 BTW IN - 14.041,32 EXCL. BTW
OPTIE: KEURING 250 €
FINANCIERING - LEASING MOGELIJK
MEER INFO BIJ DE SPECIALIST IN DE KEMPEN VOOR:
RENAULT - ALPINE - DACIA - NISSAN - HYUNDAI - GENESIS - AIXAM - AIXAM PRO - MEGA - PIAGIO BEDRIJFSWAGENS
NAWROT BV
PRINSENLAAN 8
2470 RETIE
TEL 0479328833
ONDERNEMINGNUMMER: 0403817730
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.