Renault ZOE Q210 Zen Quickcharge 22 kWh ex Accu | 2.000,- subsidie | Navi | PDC | Comfort Timer | Volledig onderhouden

€ 7.400,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-06-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 68.464 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 65 kW (89 pk)

Renault ZOE Q210 Zen Quickcharge 22 kWh ex Accu | 2.000,- subsidie | Navi | PDC | Comfort Timer | Volledig onderhouden


€ 7.400,-

Algemeen

Bouwjaar 14-06-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 68.464 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 65 kW (89 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Synyco BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leeuwarderweg 10
Postcode 8801 BV
Plaats Franeker
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)517 - 392222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.synyco.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2013 - okt 2016

Technische informatie
Koppel: 220 Nm

Aandrijving
Actieradius: 210 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 135 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.943 kg

Accu
Aanwezige accu: gehuurd
Accu: 22 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.7 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieur: Donker blauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 06:00
Verbruik combinatierit: 146 kWh/100km

Deze keurige Renault ZOE is volledig emissievrij, dat betekent geen wegenbelasting. Nieuw geleverd door Renault dealer Arend te Eindhoven. Het onderhoud is volgens schema uitgevoerd, de laatste servicebeurt was op kilometerstand 49.655 (zie foto's). Deze auto komt in aanmerking voor de nu geldende subsidieregeling van 2.000,- euro.

De Zoe is de schoonheid van Renault. Dat heeft niet alleen te maken met het uiterlijk. De Zoe ziet er goed uit, maar moet het ook van haar schone techniek hebben. De Zoe is namelijk geheel elektrisch en dus emissievrij. Bovendien wil de Zoe elektrisch rijden bereikbaar maken voor meer mensen. Bij het ontwikkelen van een elektrische auto staan de makers voor een keuze. Hoe meer accu's, hoe verder de auto kan rijden. Maar... meer accu's maken een auto zwaarder en dat gaat ten koste van de rijeigenschappen. Bovendien zijn accu's het meest kostbare onderdeel van een elektrische auto. De kunst is om een optimale combinatie van actieradius, gewicht en prijs te vinden. De eerste elektrische auto's kozen vooral voor besparing: een kleine elektrische auto is betaalbaar en komt dankzij de geringe omvang ver op een lading. De techniek staat echter niet stil en accu's worden steeds beter. Daarbij is met nieuwe materialen veel gewicht te besparen. Daarom zag Renault nu zijn kans schoon om een compacte elektrische auto te maken die nauwelijks duurder is dan een traditionele kleine auto. In de loop der jaren zijn diverse technieken ontwikkeld om elektrische auto's op te laden. Het meest eenvoudig is laden via het stopcontact in huis.

o.a. voorzien van: vol automatische airco, navigatiesysteem, parkeersensoren, elektrische ramen voor, cruise control, comfort timer (standkachel), etc..

= Bedrijfsinformatie =

Proefrijden in uw eigen omgeving? Past het u niet naar Friesland af te reizen? Geen probleem! Wij komen graag naar u toe. Waar u ook woont in Nederland. Eén

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Zoe | De puntjes op de e zetten

Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?

Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten

De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.

Plus

  • vlot en levendig
  • prima rijeigenschappen
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • geen P-stand op automaat
  • trage reactie centrale computer
  • gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.

Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.

Deel deze advertentie