Bouwjaar | 23-04-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.469 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 24.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.469 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bourguignon Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 11 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2847000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bourguignon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2019 - jul 2022
Technische informatie
Koppel: 245 Nm
Aandrijving
Actieradius: 385 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.477 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.988 kg
Accu
Accu: 52 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 22 kW, 171 km actieradius per uur, compleet vol in 2 uur en 21 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 242 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 49 minuten
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 49.4 kWh
Ingeschatte actieradius: 289 km
Ingeschat verbruik: 20.34 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 286 km
Actieradius praktijk winter: 246 km
Verbruik praktijk zomer: 21.78 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.09 kWh/100km
Klein, compact en superslim met de binnenruimte. Een hatchback is niet voor niets een van de meest populaire carrosserievormen. De elektromotor laat jou geluidloos over de weg gaan. Wat een verademing, en zoveel power ook nog! Op koude dagen voel jij je snel behaaglijk op de verwarmbare stoelen. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Met het digitale dashboard van deze auto is de aanpassing van jouw cockpitinterface een fluitje van een cent. Een vergeten muurtje, een verborgen paaltje? Dat gebeurt niet meer, dankzij de achteruitrijcamera. Deze Renault ZOE is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. Laat je onderweg niet afleiden, de bediening van het audiosysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien van DAB-ontvangst. Jij verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. De Renault is standaard voorzien van: regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen jou onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen je als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Bij de veiligheidssystemen van deze Renault hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met je mee en attendeert je op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Een camera ho
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.