Saab 9-3 2.0t Arc automaat

€ 8.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-06-2003
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 131.000 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 129 kW (176 pk)

Saab 9-3 2.0t Arc automaat


€ 8.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-06-2003
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 131.000 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 129 kW (176 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Saabpartners.com bv
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Loberingemaat 5a
Postcode 7942 JD
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 278158 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.saabyoungtimerlease.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags gordijn (voor)
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Leuke frisse youngtimer die nog jaren mee kan. Autorijden met automaat en comfort tegen geringe kosten. Ideaal voor de ZZP'er of startende ondernemer. Deze Saab is zoals gezegd youngtimer en voor een ondernemer betekent dat teruggaaf van de BTW en wij factureren de upgrade van de auto separaat uit. Dat betekent een netto prijs van ?7.851,00. De netto bijtelling zal slechts iets van ?50,00 per maand bedragen. De auto ingekocht van een oude baas ('bouwjaar' 1944) die de auto nieuw gekocht had heeft slechts 6.550 km per jaar gereden! De auto is door ons helemaal aangepakt. De komende 20.000 km hoeft u niet terug naar de garage want dan pas hoeft u een nieuwe onderhoudsbeurt uit te voeren. Het automaatje schakelt zijdezacht en de motor klinkt als een zonnetje. Je merkt dat de auto over een pittige 2.0 liter motor met 175 pk beschikt. Wat rijdt deze generatie Saab toch geweldig! Geen 1.2 liter motor met een knoert van een turbo die toeren moet draaien en waar na 150.000 km het fut uit is. Nee gewoon old-school een grote motor met een normaal formaat turbo die niet zomaar kapot gaat en een motor die zonder problemen 400.000 km kan draaien. Een motor ook met een distributieketting en geen riem. We hebben er gelijk een jongere generatie achterlichten in gezet en hem hippe zwarte wielen gegeven. Zelfs een dubbele uitlaat eronder gezet (Saab origineel). Verder op de optielijst: cruisecontrol, regensensor, elektrische bedienbare stoelen met geheugen, stoelverwarming, turbodruk meter, automatic climate control, lederen interieur, automaat, xenon, verwarmde spiegels, automatisch dimmende binnenspiegel etc etc. Helaas zijn door een misser onzerzijds de knopjes van het ACC paneel niet vervangen door nieuwe exemplaren. Datzelfde geldt voor de knoppen van de raambediening. Uiteraard is dat inmiddels gedaan maar waren de foto's al gemaakt. Onze excuses maar deze onvolkomenheden gebeuren helaas waar gewerkt wordt.
We geven hem 3 maanden garantie mee op draaiende delen van motor en bak. Tegen geringe kosten (?395,00) kunt u drie maanden additionele garantie bijkopen. U kunt dan gaan voor absolute zekerheid.

We willen eerlijk zijn: de auto heeft aan de buitenkant best wat gebruiksspoortjes. De oude baas waar we hem van inkochten zag het allemaal niet meer zo precies. Hij liet wel het onderhoud minitieus uitvoeren en dat is wat telt. Onderhoudsboekjes en 2 sleutels zijn present bij de auto. Uiteraard kunt u hem tegen kostprijs door ons zijn huidje weer superstrak laten trekken maar de techniek is er niet minder om. Prijs versus kwaliteit, hoe ver wil je gaan??

Uiteraard krijgt deze stoere Zweed een verse APK bij aflevering. Indien u wilt kunnen we, tegen betaling de auto voorzien van een leren dashboard, leren deurgrepen en leren smartslot en handrem. Geen probleem! Een carkit met stream mogelijkheid? Geen probleem! De auto bezit een prachtige ICM 3 muziekinstallatie. Deze kunnen we zelfs vervangen voor een A

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Saab 9-3 | Koningsklasse

Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.

Autotest | Saab 9-3 Koningsklasse

De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.

Plus

  • zeer comfortabel
  • onderscheidend vermogen
  • vriendelijk geprijsd

Min

  • weinig dealers
  • gaat ongemerkt (te) hard

Conclusie

Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.

Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.

Deel deze advertentie