Bouwjaar | 19-12-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.751 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 4.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-12-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.751 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | YoungtimerKopen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 26a |
Postcode | 6604 BV |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30610044 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.youngtimerkopen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 735 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4629 x 1711 x 1423 cm
Wielbasis: 261 cm
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 201 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Volgens velen een van de laatste der Mohikanen: De Saab 9-3 Convertible. Bij deze types zat er onderhuids al wat Opel techniek, maar was het nog lang niet zo zichtbaar als bij de laatste 9-3 en 9-5. Echt Saab, met leuke design features als Night Panel en uiteraard de sleutel in de middentunnel.
INTRODUCTIE:
Wij bieden deze volbloed Saab Cabrio aan. Het kapje los, de stoelverwarming aan (werkt nog!), genieten van de Turbo sound én het gevoel en uiteraard van het zonnige weer! Met het windscherm zit je lekker beschut & is het met lage temperaturen al lekker rijden.
Een Saab rijden is al een ervaring opzich, maar met zomers weer het dakje los kunnen doen geeft nét dat beetje extra.
HISTORIE:
Het betreft een van oorsprong Duitse auto, die haar leven begonnen is in 2001. Slechts een half jaar oud, werd zij al genaturaliseerd naar Nederlandse met destijds een kilometerstand van 6.966km. Sindsdien loopt de tellerstand logisch op, aantoonbaar.
De laatste eigenaar heeft de auto in bezit gehad van 2022 tm 2024. De eigenaar daarvoor van 2009 tm 2022
OPTISCH:
Simpel, kort & krachtig: Voor 22 jaar oud een nette verschijning met her en der lichte gebruikerssporen.
PRIJSSTELLING:
Gezien de staat, onderhoudshistorie & uitvoering van deze Saab denken wij hem concurrerend in de markt te zetten.
Het betreft een Marge voertuig, er is dus geen BTW te verrekenen. Inruil is altijd mogelijk en zien we graag verschijnen.
= Bedrijfsinformatie =
Belt of mailt u gerust voor meer informatie. Wij staan u graag te woord & reageren snel op e-mail of whatsapp.
Bezichtiging is alleen mogelijk op afspraak.
Met vriendelijke groet,
Marcel van der Sluijs
YoungtimerKopen.NL
06-30610044
info@youngtimerkopen.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.