Saab 9-3 Cabrio 2.0 turbo S

€ 3.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-06-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 347.425 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Saab 9-3 Cabrio 2.0 turbo S


€ 3.250,-

Algemeen

Bouwjaar 21-06-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 347.425 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf van Neerijnen
Contactpersoon Dhr. J.A.M. de Groot
Adres Atoomweg 276
Postcode 3542 AB
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6666080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanneerijnen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • open dak (electrisch)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 171 x 142 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 735 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 213 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Saab 9-3 Cabrio 2.0 Turbo S uit 2001. Flink wat kilometers op de teller, maar daar is tijdens het rijden niets van te merken. Geen rammels of kraakjes, en met volop turbo power. Fris in de lak, een fraaie stoffen kap, prachtige 16 inch lichtmetalen velgen en een antraciet lederen interieur, hier staat toch wel een hele sjieke Saab cabriolet. De airco werkt perfect, evenals de electrische kap.

Deze zeer fijn rijdende Saab leveren wij af met een onderhoudsbeurt en een nieuwe APK voor € 3.250,-.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Saab 9-3 | Koningsklasse

Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.

Autotest | Saab 9-3 Koningsklasse

De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.

Plus

  • zeer comfortabel
  • onderscheidend vermogen
  • vriendelijk geprijsd

Min

  • weinig dealers
  • gaat ongemerkt (te) hard

Conclusie

Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.

Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.

Deel deze advertentie