Bouwjaar | 11-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.449 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.449 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pro Garage |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ondernemingsweg 56B |
Postcode | 1422 DZ |
Plaats | Uithoorn |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28071687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 414 x 178 x 155 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.089 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 1.625 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 590 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze Seat Arona komt uit 2019, werd geleverd van 09-08-2018 tot 14-10-2020 en kostte toen € 25.400,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 190 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,0 liter per 100 km en hij weegt 1089 kg. De APK is geldig tot 27-10-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
De auto is voorzien van onderhoudsbeurt en nieuwe APK keuring.
Let op consignatie verkoop alles moet overlegd worden met de Huidige eigenaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arona | Avontuurtje wordt blijvertje
Toen Seat in 2017 de nieuwe Ibiza introduceerde, volgde kort daarna ook een variant: de Arona. Deze op de Ibiza gebaseerde SUV is bedoeld als meer avontuurlijke en functionele versie. Het avontuurtje bleek een succes, want inmiddels verkoopt Seat evenveel Arona's als Ibiza's. Daarom is de Arona nu vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Seat Arona is een conventionele compacte SUV die dankzij een facelift voor modeljaar 2022 weer even mee kan. De techniek blijft vertrouwd, maar de uitrusting is bij de rijd.
Plus
- functioneel en vertrouwd
- verdienstelijk weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een (deels) elektrische auto
- infotainment-systeem start traag
Conclusie
De Seat Arona is vernieuwd voor modeljaar 2022. Dat was nodig, want de concurrentie in het segment van de compacte SUV's is enorm. De nieuwkomers bieden allemaal (deels) elektrische aandrijving. Het platform van de Arona is daarvoor echter niet geschikt en daarom ligt de nadruk min of meer gedwongen nog meer dan voorheen op functionaliteit en gemak.
Echter, waar dat wel mogelijk was heeft Seat de Arona wel degelijk weten te verbeteren. De uitrusting is rijker en moderner geworden. Dankzij de facelift heeft de auto een sterkere uitstraling en meer karakter gekregen. Dat maakt duidelijk dat de Arona weliswaar begon als avontuurtje, maar voor Seat definitief een blijvertje is.