![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-06-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 16.203 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.000 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 16.203 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.000 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Amaral |
Contactpersoon | Antonio Amaral |
Adres | Rue d'Arlon 20 |
Postcode | 9155 |
Plaats | Grosbous |
Land | Luxemburg |
Telefoon | 0035 2 83 80 72 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageamaral.lu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Pack Sport
Porte-à-faux
00A
Porte-à-faux à l'arrière, court
Caractéristiques spéciales
05Z
Sans caractéristiques spéciales
Portes
0A2
4 portes
Barre stabilisatrice à l'avant
0AS
Barre stabilisatrice à l'avant
Empattements
0B1
Empattement
Différenciation de pose pour pièces de véhicule
0EC
Différenciation de pose pour
boîte de vitesses "MQ 200_GA"
-- pièces de véhicule --
Différenciation de procédé de
fabrication
0FA
Cycle de fabrication standard
Système d'entraînement de substitution
0K0
Sans système de transmission alternatif
Essieu arrière
0N6
Essieu arrière standard
Inscription
0NP
Inscription
Sortie d'échappement
0P0
Tubulure arrière d'échappement à
l'arrière (standard)
Autocollants/plaques spéciaux
0SS
Autocollants/plaques, anglais-franÖais
tapis
0TA
Ohne Fußmatten
Couleurs particulières
0UA
Sans couleurs particulières
Notices d'utilisation
0VA
Sans documentation de bord
Zones climatisées
0Y1
Zone climatique standard
Classe de poids essieu arrière
0YN
Plage de poids 13
seulement numéro de contrôle pour pose
pas de prévision des besoins
Systèmes d'alimentation en carburant
1A7
Système d'alimentation en carburant pour
moteur à essence à injection
(tropicalisé)
Systèmes de freinage
1AS
Contrôle électronique de stabilisation
(ESP)
Antigel
1C1
Antigel jusqu'à -25 degrés Celsius
tolérance jusqu'à -30 degrés C
Dispositif d'attelage
1D0
Sans dispositif d'attelage
Réservoir à charbon actif/filtre à
particules essence
1E5
Réservoir à charbon actif (EVAP)
Plaques du constructeur
1EX
Plaque du constructeur spéciale pour CE
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arona | Avontuurtje wordt blijvertje
Toen Seat in 2017 de nieuwe Ibiza introduceerde, volgde kort daarna ook een variant: de Arona. Deze op de Ibiza gebaseerde SUV is bedoeld als meer avontuurlijke en functionele versie. Het avontuurtje bleek een succes, want inmiddels verkoopt Seat evenveel Arona's als Ibiza's. Daarom is de Arona nu vernieuwd voor modeljaar 2022.
![Autotest | Seat Arona Avontuurtje wordt blijvertje](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4404/seat-arona-10-ecotsi-fr-business-intense.jpg)
De Seat Arona is een conventionele compacte SUV die dankzij een facelift voor modeljaar 2022 weer even mee kan. De techniek blijft vertrouwd, maar de uitrusting is bij de rijd.
Plus
- functioneel en vertrouwd
- verdienstelijk weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een (deels) elektrische auto
- infotainment-systeem start traag
Conclusie
De Seat Arona is vernieuwd voor modeljaar 2022. Dat was nodig, want de concurrentie in het segment van de compacte SUV's is enorm. De nieuwkomers bieden allemaal (deels) elektrische aandrijving. Het platform van de Arona is daarvoor echter niet geschikt en daarom ligt de nadruk min of meer gedwongen nog meer dan voorheen op functionaliteit en gemak.
Echter, waar dat wel mogelijk was heeft Seat de Arona wel degelijk weten te verbeteren. De uitrusting is rijker en moderner geworden. Dankzij de facelift heeft de auto een sterkere uitstraling en meer karakter gekregen. Dat maakt duidelijk dat de Arona weliswaar begon als avontuurtje, maar voor Seat definitief een blijvertje is.