Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
€ 28.908,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
** Particularités: **
* **[P3C] Buses de ventilation en gris**
* **[PAK] ParkPilot arrière**
* **Vitres [PCO] assombries à partir du montant B**
* **[PGR] Attelage amovible**
* **[PHA] Pack Confort climatique ** (climatisation Climatronic 2 zones, capteur de pluie, capteur de luminosité, fonction "coming/leaving home", rétroviseur extérieur rabattable électriquement, rétroviseur intérieur de sécurité à atténuation automatique)
* **[PQN] Nom du modèle omis**
* **[PW1] Pack hiver** (sièges avant chauffants, rétroviseurs extérieurs chauffants et réglables électriquement, sièges avant réglables en hauteur)
* **[PWD] phares antibrouillard**
* **[PZ2] Matériel cartographique pour le système de navigation**
* **[R3C] SEAT CONNECT Sécurité et service**
* **[R3D] SEAT CONNECT Médias et Internet**
* **[YW8] Extension de la garantie constructeur à 5 ans jusqu'à un maximum de 100 000 km (2 + 3)**
* **[ZN1] Système de navigation ** (écran tactile couleur 9,2 pouces, interface USB-C, système mains libres Bluetooth, 6 haut-parleurs, commande vocale)
** Équipement standard: **
* **Jantes en alliage léger 16 pouces, pneus 205/60 R16**, Isofix, airbag conducteur et passager avant, désactivation de l'airbag passager, **assistant de démarrage en côte**, cadre de bouche d'aération de couleur (miel moutarde), face avant airbag avec airbag de tête, * *Verrouillage centralisé avec télécommande radio**, dossier de banquette arrière rabattable en deux parties, **Réception radio numérique DAB, combiné d'instruments numérique** (écran couleur TFT 8 pouces), **roue de secours** avec outils et cric embarqués, **système d'appel d'urgence eCall, lève-vitre avant et arrière électrique**, antidémarrage électronique, **ESC, ABS, ASR, Front Assist incluant fonction de freinage d'urgence en ville, phares full LED incluant feux de jour à LED , SmartLink**, pommeau de levier de vitesses en cuir, sièges confort à l'avant, freins à disque à l'avant et à l'arrière, poignée de levier de frein à main en cuir, boîtier de rétroviseur extérieur et poignées de porte dans la couleur du véhicule, **avertissement de sortie de voie**, LED éclairage de plaque d'immatriculation, 6 haut-parleurs), pare-chocs couleur véhicule, barres de toit noires, vide-poches sous les sièges avant, **détection de fatigue**, avertisseur si les ceintures de sécurité ne sont pas bouclées, miroir de maquillage dans les pare-soleil, * *volant sp
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arona | Avontuurtje wordt blijvertje
Toen Seat in 2017 de nieuwe Ibiza introduceerde, volgde kort daarna ook een variant: de Arona. Deze op de Ibiza gebaseerde SUV is bedoeld als meer avontuurlijke en functionele versie. Het avontuurtje bleek een succes, want inmiddels verkoopt Seat evenveel Arona's als Ibiza's. Daarom is de Arona nu vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Seat Arona is een conventionele compacte SUV die dankzij een facelift voor modeljaar 2022 weer even mee kan. De techniek blijft vertrouwd, maar de uitrusting is bij de rijd.
Plus
- functioneel en vertrouwd
- verdienstelijk weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een (deels) elektrische auto
- infotainment-systeem start traag
Conclusie
De Seat Arona is vernieuwd voor modeljaar 2022. Dat was nodig, want de concurrentie in het segment van de compacte SUV's is enorm. De nieuwkomers bieden allemaal (deels) elektrische aandrijving. Het platform van de Arona is daarvoor echter niet geschikt en daarom ligt de nadruk min of meer gedwongen nog meer dan voorheen op functionaliteit en gemak.
Echter, waar dat wel mogelijk was heeft Seat de Arona wel degelijk weten te verbeteren. De uitrusting is rijker en moderner geworden. Dankzij de facelift heeft de auto een sterkere uitstraling en meer karakter gekregen. Dat maakt duidelijk dat de Arona weliswaar begon als avontuurtje, maar voor Seat definitief een blijvertje is.