Bouwjaar | 14-04-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.375 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 37 kW (50 pk) |
€ 1.350,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-04-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.375 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 37 kW (50 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van der Does |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoogewaardt 186 |
Postcode | 2396 AP |
Plaats | Koudekerk aan de Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55300681 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanderdoes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R14
Acceleratie (0-100): 17,7 s
Topsnelheid: 151 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 355 x 164 x 146 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 855 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.360 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
is een andere teller in gegaan wegens snelheids meter kapot
orginele km stand is 151000
inruil mogelijk
= Bedrijfsinformatie =
bezichting auto,s na telefonische afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arosa | Kleine verrassing
De Seat Arosa is de kleinste telg uit de Seat-familie. Zoals gebruikelijk bij een kleine auto, wordt de Arosa vooral gepositioneerd als handige stadsauto. Op dat gebied zou de recentelijk gefacelifte Arosa tijdens de testrit prima voldoen. Maar de kleine 1.4 liter Arosa had een verrassing in petto.
De Seat Arosa is een degelijke, praktische stadsauto tegen een scherpe prijs. Weinig luxe, maar wel voldoende comfort voor langere ritten buiten de stad.
Plus
- goede prijs/prestatie verhouding
- leuke eigentijdse vormgeving
- ook geschikt voor lange afstanden
Min
- weinig bergruimte
- krappe achterbank
- onhandig geplaatste bediening kachel
Conclusie
De Seat Arosa was na de facelifts van de andere modellen duidelijk toe aan een opfrisbeurt. Seat heeft het lange wachten beloond door die opfrisser ook goed uit te voeren. Geparkeerd naast het voorgaande model oogt de nieuwe Arosa volwassener, moderner en vooral aantrekkelijker.
De Arosa verschilt vooral op de prijs van andere kleine auto's. Bij Seat ligt de nadruk niet zozeer op indrukwekkende opsommingen van accessoires, maar meer op kwaliteit, veiligheid en techniek. Deze Seat Arosa 1.4 Stella is daarom niet alleen een prima stadsauto, maar leent zich dankzij de grote motor ook voor langere afstanden. Voor een vakantie naar Spanje bijvoorbeeld. Arosa ligt 500 km ten noordwesten van Madrid.