Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
€ 33.660,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
P32 - Paquet technologique
5 portes
Efficacité CO2 Classe: C
Délai de livraison: 14 jours
** ÉQUIPEMENT: **
** Intérieur ** \ *2 liseuses avant et 2 liseuses arrière
* Garniture de pavillon grise
* Cockpit numérique 8 pouces
* Climatisation automatique 2 zones
*Tissu sièges confort
* Supports lombaires à l'avant
*Volant et sièges avant chauffants
* Accoudoirs centraux avant et arrière
* Volant sport multifonction chauffant en cuir
* Le dossier du siège arrière peut être rabattu de manière asymétrique
* Pommeau de levier de vitesses en cuir
** Infodivertissement et communication ** \ *4 connecteurs USB-C (2 avant et 2 arrière)
* Bluetooth
* DAB +
* SEAT Connect
** Sécurité et assistance ** \ *Ceintures de sécurité à 3 points avec alarme de ceinture
*7 airbags (2 airbags conducteur et passager avant, 2 airbags latéraux conducteur et passager avant, 2 systèmes d'airbags de tête à l'avant et à l'arrière, 1 airbag genoux côté conducteur) avec désactivation de l'airbag passager avant
*Blocage de différentiel électronique (XDS)
* Programme de stabilité électronique (ESP)
* Isofix
* Détection de Somnolence
* Régulateur de vitesse avec limiteur de vitesse
* Système de surveillance environnementale Front Assist avec fonction de freinage d'urgence en ville
* Capteurs de stationnement, arrière
** extérieur ** \ * Rétroviseurs extérieurs chauffants et réglables électriquement
* Boîtier de rétroviseur extérieur de couleur assortie
* Barres de toit noires
* Rebords de fenêtre noirs
* Aller sans clé
*Feux avant et arrière entièrement LED
** Roues et technologie ** \ * Jantes en alliage de 17 pouces
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ateca | Niet beter, wel aantrekkelijker
Seat introduceerde het juiste product op het juiste moment. Precies toen de vraag naar grote, hoge auto's toenam introduceerde Seat drie SUV's in drie verschillende formaten. De middelste daarvan, de Ateca, is het meest populair gebleken. Om dat succes vast te houden is het nodig om de Ateca bij de tijd te houden. Wat heeft Seat verbeterd voor modeljaar 2021?
De Seat Ateca is vernieuwd voor modeljaar 2021. De motoren en het onderstel zijn niet aangepast. Het verschil zit in de vormgeving, de verbeterde semi-zelfrijdende functies en het infotainment-systeem
Plus
- ruim en praktisch
- verdienstelijke rijeigenschappen
Min
- geen verbeteringen in aandrijflijn
- bediening infotainment-systeem niet consequent
Conclusie
Wat heeft Seat aangepast om de Ateca te verbeteren voor modeljaar 2021? Voornamelijk het uiterlijk en de uitrusting. De motoren en het onderstel zijn niet aangepast, waardoor de rijeigenschappen ongewijzigd zijn gebleven. Ook in 2020 is de Ateca daarom een verdienstelijk rijdende auto met een moderne aandrijflijn. Echter, de prestaties, het verbruik of het weggedrag zijn niet beter dan gemiddeld en hier heeft Seat een kans laten liggen.
De aanpassingen aan de uitrusting maken het verschil. De bestuurders-assistenten zijn merkbaar slimmer geworden. De Ateca stuurt, remt en accelereert soepeler wanneer de bestuurder om assistentie vraagt. Tegelijkertijd is de elektronica alerter in echte noodgevallen. Het nieuwe infotainment-systeem is ook een stap vooruit, alhoewel de bediening enige studie vraagt. Het allerbelangrijkste punt is het aangepaste uiterlijk. Hiermee heeft de Ateca dezelfde moderne uitstraling als de meest recente modellen van Seat en is de aantrekkingskracht vergroot.