Bouwjaar | 09-01-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 256.653 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
€ 3.600,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 256.653 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum 38 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lindtsedijk 39 |
Postcode | 2995 XL |
Plaats | Heerjansdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18244667 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrum38.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 177 x 143 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Seat Exeo 1.6 Businessline
Apk geldig tot 24-01-2025
Navigatie, Cruise control,Trekhaak
Parkeer sensoren voor & achter......
Verkoop opdracht van klant
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen GEEN afleveringskosten!!!
Financieren mogelijk
Wij zijn RDW erkend en kunnen 24 uur per dag overschrijven.
Elk bij ons aangekochte occasion word gratis voor u tenaamgesteld met uw rijbewijs of id kaart.
INRUIL MOGELIJK.
Wij maken graag een reëel aanbod om uw huidige auto in te ruilen. Stuur hiervoor een email of Whatsapp naar ons met de volgende gegevens:
- Kenteken
- Kilometerstand
- Foto's binnen en buiten
- Eventuele bijzonderheden
Wij zijn aangesloten bij RDW Kilometertellerregistratie en het VWE.
Wij garanderen dat wij altijd adverteren met de juiste tellerstanden.
Omdat wij vaak onderweg zijn om de juiste occasion te vinden voor onze klanten werken wij alleen op afspraak.
U bent van harte welkom voor een bezichtiging in onze showroom.
Whatsapp bereikbaar 0618244667
U kunt ons ook vinden op Instagram en Facebook (Autocentrum38)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Exeo | Salon-rebel
Wat krijg je als je een rebel en een brave huisvader met elkaar kruist? Een dertiger! Deze groep zit nog vol idealen en dromen, maar heeft inmiddels ook een carrière en een hypotheek. Speciaal voor hen is er nu de Exeo: een keurige sedan, die toch het speelse en eigenzinnige karakter van een Seat zou hebben.
Om de prijs laag te kunnen houden, is Seats nieuwe zakensedan gebaseerd op een bestaand ontwerp van Audi. Daarom ontbreekt een echt Seat-karakter. Verstandige keuze, maar geen emotie.
Plus
- sterke en zuinige dieselmotoren
- prima weggedrag
- nette prijs
Min
- matige ruimte achterin
- kleine ergonomische missers
Conclusie
Seat stond voor een moeilijke taak: maak een degelijke vierdeurs sedan die tegelijkertijd toch eigenzinnig en voordelig is. Door gebruik te maken van een bestaand ontwerp, kon de prijs laag worden gehouden en is de kwaliteit al op voorhand bewezen. Het nadeel van het hergebruiken van een bestaand platform is dat de techniek en uitrusting niet vooruitstrevend zijn.
Of de Exeo daadwerkelijk een rebels of sportief karakter heeft, hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Met name de dieselmotoren weten te overtuigen met prima prestaties en een bescheiden verbruik. Alleen het sportonderstel zorgt voor een echt dynamisch weggedrag.
Ondanks alle aanpassingen is en blijft de Exeo een klassieke vierdeurs sedan. Daarmee is deze nieuwste Seat even rebels als een zakenman in driedelig pak, maar dan met een paar opvallende sportschoenen.