Bouwjaar | 25-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.194 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 10,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.194 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Scherpenzeel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prins Willem Alexanderlaan 1437 |
Postcode | 7312 GB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26900489 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoscherpenzeel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 177 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.435 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Voor een bezoek aan onze showroom, vragen wij u vooraf contact op te nemen met ons verkoopteam.
Zij zijn bereikbaar op nummer 0626900489.
Voor meer foto's gaat u naar onze website: WWW.AUTOSCHERPENZEEL.NL
= Bedrijfsinformatie =
WELKOM BIJ AUTO SCHERPENZEEL
Sinds 2008 is Auto Scherpenzeel een gespecialiseerd bedrijf in verkoop en inkoop van gebruikte auto's, bedrijfsauto's en motorfietsen.
Mocht uw droomauto niet beschikbaar zijn, dan helpen wij u uiteraard in uw zoektocht.
Met onze jarenlange ervaring zorgen wij ervoor dat u uw droomauto kunt rijden.
Naast onze occasions kunt u bij ons terecht voor reparatie, onderhoud, de jaarlijkse beurt of APK,
Ook voor een passend leasevoorstel en verzekering bent u bij ons aan het juiste adres.
Onze passie voor mobiliteit vindt u terug in de kwaliteit van onze voertuigen en service.
Wij nemen graag de tijd voor u, daarom vragen wij u om een afspraak te maken.
Graag tot ziens bij Auto Scherpenzeel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Exeo | Salon-rebel
Wat krijg je als je een rebel en een brave huisvader met elkaar kruist? Een dertiger! Deze groep zit nog vol idealen en dromen, maar heeft inmiddels ook een carrière en een hypotheek. Speciaal voor hen is er nu de Exeo: een keurige sedan, die toch het speelse en eigenzinnige karakter van een Seat zou hebben.
Om de prijs laag te kunnen houden, is Seats nieuwe zakensedan gebaseerd op een bestaand ontwerp van Audi. Daarom ontbreekt een echt Seat-karakter. Verstandige keuze, maar geen emotie.
Plus
- sterke en zuinige dieselmotoren
- prima weggedrag
- nette prijs
Min
- matige ruimte achterin
- kleine ergonomische missers
Conclusie
Seat stond voor een moeilijke taak: maak een degelijke vierdeurs sedan die tegelijkertijd toch eigenzinnig en voordelig is. Door gebruik te maken van een bestaand ontwerp, kon de prijs laag worden gehouden en is de kwaliteit al op voorhand bewezen. Het nadeel van het hergebruiken van een bestaand platform is dat de techniek en uitrusting niet vooruitstrevend zijn.
Of de Exeo daadwerkelijk een rebels of sportief karakter heeft, hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Met name de dieselmotoren weten te overtuigen met prima prestaties en een bescheiden verbruik. Alleen het sportonderstel zorgt voor een echt dynamisch weggedrag.
Ondanks alle aanpassingen is en blijft de Exeo een klassieke vierdeurs sedan. Daarmee is deze nieuwste Seat even rebels als een zakenman in driedelig pak, maar dan met een paar opvallende sportschoenen.