Bouwjaar | 08-02-2002 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 134.701 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-02-2002 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 134.701 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 47 kW (64 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Laarbeek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beekerheide 23A |
Postcode | 5741 HB |
Plaats | Beek En Donk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13823628 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 20,1 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.635 kg
Milieu
Emissieklasse: Euro 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 91 per kwartaal
Seat Inca 1.9 SDI uit 2002 met een unieke kilometerstand 135.000 NAP met een certificaat, auto rijdt en schakelt perfect
Opties
Trekhaak
Nap certificaat
Nieuwe Apk
Elektrische ramen
Klapdeuren
= Bedrijfsinformatie =
Graag telefonisch afspraak maken voor bezichtiging.
Inruil is altijd mogelijk!
Wij kunnen 24/7 autos op naam zetten!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Inca | Door weer en wind
Sinds de overname door Volkswagen is Seat een Volkswagen voor slimme mensen geworden. Duitse kwaliteit tegen Spaanse prijzen. De Seat Inca is een bestelauto in een druk bevochten klasse waar ook Opel, Citroën, Renault en Volkswagen zelf actief zijn. Bij nacht en ontij reed Autozine drie dagen lang met de Seat Inca door de drukke randstad.
De Seat Inca biedt nauwelijks meer dan de Caddy van moederbedrijf Volkswagen, maar is voordeliger in aanschaf en dus aantrekkelijk als bedrijfswagen. Niets mis mee, maar geen echte Seat.
Plus
- zeer praktisch
- gunstige prijs
- stuurbekrachtiging
Min
- stevig verbruik
- luidruchtig
Conclusie
De Seat Inca is en blijft een pure bedrijfsauto. Rijden met de Inca is geen straf, maar een enerverende gebeurtenis is het allerminst. Alle noodzakelijke voorzieningen zijn aanwezig en niets meer dan dat. In plaats van een toerenteller is een uurwerk met de subtiliteit van een stationsklok naast de snelheidsmeter te vinden. De stoelen hebben een wat korte rugleuning terwijl de hoofdsteunen in de smaak zullen vallen bij Veilig Verkeer Nederland.
De Inca is door het gemis van achterste zijruiten lastig te overzien. Net als met een bestelbusje is het zaak goed vooruit te kijken en te weten waar het overige verkeer zich bevindt. De Seat Inca is een functionele bestelwagen die het Seat imago waar maakt: veel kwaliteit voor relatief weinig geld.