Bouwjaar | 26-10-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.067 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 5.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-10-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.067 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Alias Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dr. A.F. Philipsweg 19 |
Postcode | 9403 AC |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46981618 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.aliasautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.224 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.819 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
De auto wordt geleverd met een nieuwe APK keuring en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 150,- per kwartaal.
Alle technologie in de Seat LEON is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Seat wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Deze auto is ook voorzien van stoelverwarming. Bij de uitrusting van deze Seat horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Muziek kunt u via het audiosysteem ook online beluisteren via bluetooth. De meegeleverde usb-aansluiting maakt het mogelijk devices af te spelen en op te laden. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen versnellingspook, lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren.
Openingstijden: Maandag t/m zaterdag 09:00 - 17:30uur
Zondag: Mogelijk ( alleen op afspraak )
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.