Bouwjaar | 15-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 231.915 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 231.915 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Harm Boelens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Conradi-Veenlandstraat 8a |
Postcode | 9104 BN |
Plaats | Damwoude |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 424727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfboelens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 221 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 690 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's komen rechtstreeks van de eerste eigenaar veelal leasemaatschappijen en zijn voorzien van zowel een volledige onderhoudshistorie als een Nationale Auto Pas. Wij hebben wekelijks nieuwe aanvoer en een scherp variërend aanbod. Bij binnenkomst krijgen alle auto's een inname inspectie. Zodat u als klant niet voor verrassingen komt te staan.
Naast deze inspectie krijgt u bij aankoop van de auto altijd GRATIS een nieuwe APK keuring.
Een groot deel van onze voorraad (90 auto's) staan binnen in onze showroom overzichtelijk gepoetst, voorzien van NAP certificaat en prijskaart. Zo kunt u de gewenste auto op uw gemak bezichtigen. Tenaamstelling en vrijwaren van de auto kunnen wij ter plekke voor uw verzorgen. Inruil van uw huidige auto is mogelijk.
Wij hanteren GEEN afleverkosten!
Als u nog meer zekerheid wilt hebben is het afsluiten van garantie en onderhoudsbeurt tegen meerprijs mogelijk.
Graag tot ziens bij Autobedrijf Boelens te Damwoude (friesland)
Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.