Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 27.398,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Véhicule d'entrepôt UE :
Équipement "FR" :
Couleur : Fini blanc bonbon uni (B4B4)
Jantes en alliage de 17 pouces
Éclairage intérieur d'ambiance
Support lombaire pour les sièges avant
Sièges avant réglables en hauteur
Verrouillage centralisé avec télécommande
roue de secours peu encombrante
Feux arrière à LED
Climatisation automatique à 3 zones Climatronic
Profil de conduite - Sélection du profil de conduite
vitres électriques av&arr
Assistance avant, cockpit entièrement numérique
Volant multifonction en cuir
Accoudoir central avant et arrière
Capteurs de stationnement à l'arrière
Couleur du système multimédia radio 8.25
Vitres latérales arrière et lunette arrière assombries
Régulateur de vitesse
Pare-chocs sportifs au design FR
**Inclus ** \ *Équipement spécial**:
**FULL LED HIGH - phare**
**Feux arrière avec clignotants dynamiques (PXX)** \ * **
**Pack Sécurité & Conduite L : Assistant feux de route**
**Régulateur de vitesse adaptatif, assistance aux angles morts (PDH)**
**Pack hiver : sièges avant + volant chauffant (PW1)**
**Pack Vision Plus : Assistant au stationnement comprenant des capteurs de stationnement avant et arrière + caméra de recul (PCK)**
**Éclairage ambiant intelligent (PLH)**
**Pack Confort : capteur de luminosité et de pluie, fonction "Coming and Leaving Home", rétroviseur intérieur, anti-éblouissement automatique (PSS)**
**Full Link (intégration smartphone via Mirror-Link/CarPlay)**
**Garantie étendue du fabricant du siège (5 ans à compter du début de la garantie/première immatriculation ou max. 100 000 km)**
** \ *
** \ *
Taille de jante: 17 pouces, 5 portes, essence, accoudoirs: conducteur, garantie: garantie constructeur du véhicule, sièges: réglage: sièges conducteur et passager réglables en hauteur, technologie d'éclairage: feux arrière à LED, systèmes d'assistance: assistant d'angle mort, variante de conduite : moteur à combustion (ICE), Accoudoirs : Avant et arrière, Couleurs : Blanc
Efficacité CO2 Classe: C
Délai de livraison : 19 novembre 2023
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.