Bouwjaar | 16-04-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.257 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-04-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.257 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bestdeal Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vriezendijk 21 |
Postcode | 7683 PL |
Plaats | Den Ham |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 785941 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bestdealautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2014 - jan 2015
Modelcode: 5F
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 226 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 182 x 146 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Garantie: Bestdeal Automotive B.V. biedt op dit voertuig 12 maanden "wettelijke garantie" (non-conformiteit artikel 7:17 Burgerlijk Wetboek). Voor meer uitleg zie: https://www.bestdealautomotive.nl/garantievoorwaarden/
U ontvangt een gratis servicebeurt bij aflevering.
Informatie onderhoudshistorie:
Onderhoudsboekje: beschikbaar
onderhoudsbeurten: alle beurten
Datum laatste servicebeurt: 15-06-2022
Aandrijving: distributieriem vervangen bij: 199.496 km
Eerdere schade/ongevalsvoertuig: achterbumper professioneel overgespoten
Informatie velgen / banden / remmen:
Type banden: zomer
Profieldiepte banden: voor 3,5mm, achter 3mm
Type velg: Aluminium af-fabriek
Staat van de remmen: Meer dan 80%
Informatie door ons uitgevoerde testrit:
Snelheidsmeter: in orde bevonden
Versnellingen: in orde bevonden
Ophanging: in orde bevonden
Geluidsniveau: in orde bevonden
Motor: in orde bevonden
Besturing: in orde bevonden
Remmen: in orde bevonden
Airconditioning: in orde bevonden
In overleg is het mogelijk dit voertuig (bij een garage naar keuze) te laten beoordelen (zelf organiseren / max. 50km).
= Bedrijfsinformatie =
Bestdeal Automotive B.V.
Vriezendijk 21
7683 PL Den Ham (Overijssel)
I: www.bestdealautomotive.nl
E: info@bestdealautomotive.nl
T: 0546-785941 (tevens Whatsapp)
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag: 09:30-18:00 Zaterdag: 09:30-16:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.