Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
€ 34.231,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Système de navigation audio avec écran couleur tactile (système de commande vocale), phares full LED (rétroviseurs extérieurs avec lumière ambiante et fonction de projection/contrôle automatique de la portée des phares/feux arrière à LED avec clignotants dynamiques), LM 7,5x18 (Performance II, Cosmo Grey, brillant), système audio : BeatsAudio sound system, système d'aide à la conduite : aide au stationnement avec aide au stationnement à l'avant et à l'arrière, pack hiver (volant chauffant / sièges chauffants à l'avant), airbag latéral arrière (airbag genoux sur côté conducteur/passager), éclairage d'ambiance Smart Ambient Light, caméra de recul, pack d'aide à la conduite M ( Système d'aide à la conduite : contrôle automatique de distance (ACC / PCC) avec régulation anticipative de la vitesse / système d'aide à la conduite : contrôle automatique de distance (ACC) / aide à la conduite automatique : reconnaissance des panneaux de signalisation / système d'aide à la conduite : assistant de feux de route), système de verrouillage/démarrage Kessy Advanced, pack éclairage et visibilité (rétroviseur intérieur avec atténuation automatique / capteur de lumière et de pluie / assistant d'éclairage (Coming Home, Leaving Home)) , Full Link (MirrorLink, Apple CarPlay et Android Auto), roue de secours comme roue de secours, extension de garantie (3 ans / 100 000 km), Outillage de bord et cric, ceintures de sécurité automatiques trois points avant et arrière, coffre rabattable couvercle, essuie-glace de lunette arrière avec interrupteur à intervalles, lampes de lecture, avant/arrière, accoudoir central arrière, phares antibrouillard, boulons de roue avec dispositif antivol, pneus 225/40 R18, norme d'émissions à faibles émissions Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AP), essuie-glaces à commutation d'intervalle, intervalle d'entretien de 30 000 km ou 2 ans, plancher de coffre à bagages variable avec compartiments de rangement dans le coffre à bagages, pack éclairage intérieur à LED (éclairage de plancher à LED à l'avant / pare-soleil gauche avec miroir (éclairé) / droit pare-soleil avec miroir (éclairé)), climatisation Climatronic 3 zones (connexions de charge USB (2x, type C) pour la 2ème rangée de sièges / accoudoir central avant), vide-poches sur les dossiers des sièges avant, klaxon double tonalité, éclairé seuils de porte, feux arrière full LED avec bandeau lumineux (Infinite Light), carrosserie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.