Bouwjaar | 05-03-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.512 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 14.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-03-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.512 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Gulik Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Timmerwerf 57 |
Postcode | 1969 NJ |
Plaats | Heemskerk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 836093 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Hierbij aangeboden, een zeer luxe uitgevoerde Seat Leon ST. Door ons geleverd als occasion in 2020 en nu door deze klant weer ingeruild op een nieuwe auto. De Seat heeft keurig al zijn servicebeurten gehad en de boekjes zijn netjes afgestempeld. Tot 2020 is de auto bij de dealer onderhouden, daarna is het onderhoud bij ons in de garage uitgevoerd. Zo is vorig jaar nog de DSG automaat gereviseerd. Verder is de Leon 100% schadeverledenvrij en in top conditie. Tevens beschikt de auto over een extra set winterwielen welke meegeleverd worden in de prijs.
Dit betreft een zeer riant uitgevoerde Seat Leon, enkele highlights:
Glazen panorama schuif/kantel-dak
Adaptieve cruise control
Trekhaak
Parkeersensoren
LED verlichting
Stoelverwarming
Aflevering:
Wij berekenen geen afleverkosten. De getoonde prijs is inclusief de volgende services.
- Servicebeurt volgens schema
- Professionele poetsbeurt binnen+buitenkant.
- 12 maanden Autotrust garantie
- De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad.
Kortom, zorgeloos rijden voor een scherpe prijs!
Garantie:
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten,
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de voorwaarden/prijzen!
>>> Standaard leveren wij 12 maanden Instap Garantie op deze auto!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.