Bouwjaar | 13-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.325 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 24.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.325 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Wijk Auto's |
Contactpersoon | Jos van Wijk |
Adres | Onderweg 6 |
Postcode | 4247 EJ |
Plaats | Kedichem |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12826664 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanwijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 221 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 437 x 180 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 13-11-2024
Garantie: 100.000 km
Overige informatie
Garantie: Tot 13 November 2024
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Origineel Nederlands geleverde Seat Leon FR 1.5 TSi 150 PK facelift model 2021.
Voorzien van vele leuke opties, schuifdak, 1/2 leer, adaptieve cruise, lane-assist, inparkeren, camera 360 graden, matrix led koplampen, stoelverwarming, etc.
Dealer onderhouden en fabrieksgarantie tot 13/11/2024 of 100.000 km.
Remschijven+remblokken voor zijn recent vernieuwd, 2x nieuwe sleutelbatterij.
Boekjes en 2 keyless sleutels zijn aanwezig.
Prijs van 25.950,- euro voor 24.950 euro.
Voor de verkoop zijn wij open op afspraak, U kunt ons bereiken op 06-12826664
INRUILEN ?
Inruil van Uw huidige auto is mogelijk, echter kunnen we de inruilprijs pas bepalen wanneer we de auto hebben geïnspecteerd.
Met alleen een kenteken en kilometerstand kunnen we helaas niets !!!
Duidelijke foto's v/d auto + onderhoudshistorie en Uw telefoonnummer kunt U mailen naar info@vanwijkautos.nl
Of per Whatsapp 06-12 82 66 64
FINANCIEREN?
Voor de financiering kunt U Frank bellen, hij kan dit snel & kundig voor U regelen.
Tel.nr: 06-10 11 44 09
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.