Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
€ 32.467,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
État : Apparence : 1, très bon, taille de jante : 17 pouces, 5 portes, label de qualité : label BVFK, accoudoirs : conducteur, garantie : garantie du constructeur du véhicule, sièges : réglage : siège passager réglable en hauteur, volant : en version sport, coloris : noir
Délai de livraison : 26 novembre 2023
** ÉQUIPEMENT: **
** Forfaits ** \ * ** Forfait lumière et vue: **
Capteur de pluie,
* Rétroviseur intérieur automatique. atténuation,
*Capteur de lumière avec autom. interrupteur de phare,
*Fonction d'arrivée et de départ automatique à la maison
** Intérieur ** \ *Volant en cuir avec palettes de changement de vitesse (pour DSG)
* Electr. Rétroviseurs latéraux, réglables et chauffants
* Prise 12 V à l'avant
* Poche de rangement à l'arrière des sièges avant
* Electr. vitres électriques
* Éclairage de compartiment à bagages
* Volant multi-fonctions
* Volant chauffant
* Lampes de lecture avant et arrière
* Pare-soleil côté conducteur et passager avec miroir de maquillage et éclairage
* Plaques de seuil de porte éclairées, avant
* Plancher de coffre à bagages variable avec compartiments de rangement dans le coffre à bagages
* Siège passager avec réglage en hauteur
* Siège conducteur avec réglage en hauteur
* Appuie-tête, 3 à l'arrière
* Appuis-tête avant
* Siège conducteur support lombaire
* Support lombaire, siège passager
* Accoudoir central arrière avec possibilité de chargement traversant
* Accoudoir central avant
* Le dossier du siège arrière peut être rabattu de manière asymétrique
*Sièges confort en tissu
* ** Climatisation automatique 3 zones Climatronic **
* 6 haut-parleurs
* ciel de toit noir
* Chauffage des sièges à l'avant
* Éclairage d'ambiance LED
** Infodivertissement et communication ** \ * Bluetooth
* ** DAB + **
* SEAT Connect
*Interface USB-C 2 à l'avant (fonction de charge)
* Interface USB-C 2 à l'arrière (fonction de charge)
* **Groupe d'instruments entièrement numérique "Cockpit virtuel" 10,25"**
* Ordinateur de bord
* **Système de navigation avec écran tactile 10"**
* **SEAT Full Link, sans fil, avec Apple CarPlay et Android Auto**
** Sécurité et assistance ** \ * ABS
* Direction assistée
* Contrôle de traction
* ESP
* pilote
* Airbag passager, peut être désactivé
* Airbags latéraux avant
* Airbags frontaux avant et arrière
* Ceintures de sécurité automatiques à trois points avant et arrière
* Frein de stationnement électroniqu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.