Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
€ 33.821,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
5 portes
Délai de livraison : 8 jours
** ÉQUIPEMENT: **
** Intérieur ** \ * Volant multifonction en cuir vegan, chauffant
* Lederschaltknauf
* Sièges confort
* Garniture de pavillon noire
* Sièges avant réglables en hauteur avec support lombaire
* Poches de rangement à l'arrière des sièges avant
* Banquette arrière asymétrique
* Applications Chrome à l'intérieur
* Seuils de porte, éclairés
* Parasols avec miroirs de maquillage et éclairage côté conducteur
* Climatisation Climatronic avec contrôle de température à 3 zones
* Lampes de lecture avant et arrière
* Prise 12 V
* Plancher de coffre à bagages variable
* Chauffage des sièges avant
* 2 interfaces USB-C à l'avant et 2 à l'arrière
* Éclairage ambiant LED
* Keyless Go (bouton de démarrage/arrêt du moteur)
* Accoudoir central, avant
* Rétroviseur intérieur à atténuation automatique
** Infodivertissement et communication ** \ * Bluetooth
* Cockpit numérique (groupe d'instruments entièrement numérique avec écran TFT couleur de 10,25 pouces)
*Système de navigation SEAT Plus avec écran tactile couleur de 10 pouces (y compris Mapcare, Seat Connect Remote Access et Safety Service ainsi que Infotainment Online)
*SEAT Full Link sans fil (Android Auto et Apple CarPlay)
* 6 haut-parleurs
** Sécurité et assistance ** \ * 6 airbags (airbags conducteur et passager avant, airbags latéraux à l'avant et système d'airbag de tête)
* Climatisation automatique
* ISOFIX arrière (sièges extérieurs) et siège passager
* Système de surveillance environnementale Front Assist avec fonction de freinage d'urgence en ville
* Lane Assist
* Détection de Somnolence
* Régulateur de vitesse adaptatif (ACC) avec limiteur de vitesse
* High Beam Assist
* ESP
* Blocage de différentiel électrique (XDS)
* SIGNALETIQUE
* Capteurs de stationnement arrière
* Frein de stationnement électrique
* Capteur de pluie
* Capteur de lumière
* Fonction de retour à la maison et de sortie de la maison
* Service d'urgence eCall
** extérieur ** \ * Boîtier de rétroviseur extérieur en gris Atom
* spoiler
* Pare-chocs design sport
* Vitres latérales de la 2e rangée de sièges et lunette arrière teintée sombre
* Barres de toit noires
* Rétroviseurs extérieurs électriques, rabattables et chauffants électriquement (y compris abaissement du rétroviseur passager)
* Phares principaux Eco LED avec feux de jour automatiques
* Feux arrière Eco LED
* Phares antibrouillard à LED avec feux de virage
** Roues et techno
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.