Bouwjaar | 24-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.750 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Overige |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.750 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Overige |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Patrick Dierckx bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Geelseweg 70 |
Postcode | 2250 |
Plaats | Olen |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 374548 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosdierckx.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Omschrijving:Wielbouten met diefstalbeveiliging Uitlaatgasnorm, EU6 BG/H/I Airbag voor bestuurder en bijrijder, met knie-airbag buitenspiegels, elektrisch verstel- en verwarmbaar Mirror Link plus wireless RSE "APP" Hoogwaardinge comfortuitrusting Front assist incl, city-ANB voor ACC high verwarmde ruitensproeiers voor SD-kaart (europa) 1 jaar kaart-update Chroompakket Extern, Aux-In, USB type-A, 2x usb-bus en laadbus(sen) Voetgangersbeschermingmaatregelen uitgebreid en anticiperend Dagrijverlichting met hulprijverlichting en coming- homefunctie Automatische afstandsregeling Achterbankzitting ongedeeld, achterbankleuning gedeeld, neerklapbaar Elektronisch geregelde airconditioning Zelfdimmende veiligheidbinnenspiegel Met achteruitrijcamerasysteem Grootlichtassistent Lederen multifunctiestuurwiel voor airbagsysteem 8 luidsprekers (passief) Middenarmsteun voor Multifunctie-indicatie/boordcomputer"colour" Navigatie-apparaat standaard Mistlampen en stat, bochtenverlichting Lichtmetalen velgen 6.5J x 16 Bandenspanningscontrole Driver Assistance System package: front camera for driver assistance systems, Dynamic Road Sign Display "SEAT FULL LINK" for navi standard DAB (digital Audio Broadcasting) Convenience package: rain sensor, light sensor, Coming a, Leaving Home feature, auto-dimming interior rearview mirror seat heaters in front, headlamp washer system, heated washer fluid, heated exterior mirrors Adaptive Cruise Control ACC incl, autonomous emergency braking Front Assist Lederen versnellingshendelknop lane assist (Heading Control Assist) koplampsproeiers Ruitenwisserintervalschakeling met licht-/regensensor centrale vergrendeling met radiografische afstandsbediening en binnenbediening zonder safebeveiling Telefoonvoorbereiding voor mobiele telefoon Isofix-bevestigingssysteem voor kinderzitjes
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.