Seat Leon ST 1.0 EcoTSI Style Connect | NAVI | CLIMA | CRUISE | PDC | NAP | ZEER MOOIE GOED ONDERHOUDEN AUTO |

€ 10.695,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-11-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.465 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Seat Leon ST 1.0 EcoTSI Style Connect | NAVI | CLIMA | CRUISE | PDC | NAP | ZEER MOOIE GOED ONDERHOUDEN AUTO |


€ 10.695,-

Algemeen

Bouwjaar 07-11-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.465 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Punt Wijchen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres kelvinstraat 15a
Postcode 6601 HH
Plaats Wijchen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 6791983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-punt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.136 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Deze SEAT Leon ST komt uit 2016, werd geleverd van 01-06-2015 tot 31-12-2016 en kostte toen € 24,250.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 202 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9.8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4.40 liter per 100 km en hij weegt 1136 kg. De wegenbelasting bedraagt € 139.- per kwartaal.

Met een auto als deze Seat Leon ST komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Seat wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Dankzij de parkeersensoren achter kunt u met een gerust hart in de kleinste gaatjes inparkeren. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Met lederen versnellingspook, lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Seat helemaal compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat u probleemloos op uw plek blijft. En zodra u het gaspedaal activeert, rijdt u zo weg.

Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet

Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?

Autotest | Seat Leon Nog beter dan hij er uitziet

De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.

Plus

  • doordachte ergonomie
  • geslaagde vormgeving
  • prima rijeigenschappen

Min

  • onhandig kleine buitenspiegels
  • spraakherkenning maakt veel fouten

Conclusie

Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.

De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.

Deel deze advertentie