Bouwjaar | 02-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.568 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.568 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mekenkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rumpsterweg 19 |
Postcode | 3981 AK |
Plaats | Bunnik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6571384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mekenkampautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 48 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.768 kg
Wielbasis: 279 cm
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.6 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 42 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 159 - € 174 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
LET OP!
Deze auto wordt op dit moment gepoetst.
Belt u voor een afspraak?
Dit noemen we een groentje met kilometers. Jongste generatie, inclusief alle voordelen. Maar de top is eraf, en dat scheelt! Deze hybride auto heeft een combinatie van een verbrandingsmotor en een elektromotor. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Sportief rijden stelt eisen aan een stevige zitpositie voor rijder en bijrijder. Vandaar de strakke sportstoelen! Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Al is het nog zo fris, koude handen zijn verleden tijd door het verwarmd stuurwiel. Bij de uitrusting van deze SEAT horen onder meer 20 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, adaptief dempingsysteem, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.
Voor een goed en duidelijk overzicht onderweg is het digitale dashboard uitermate slim ingedeeld. De 360 graden camera op deze auto biedt u een volledig, panoramisch zicht op de omgeving. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. De ingebouwde file assistent is een echte helper als het vaststaat onderweg. Het systeem meet ruimte tot de auto vóór u permanent en activeert zelfs de remmen als uw voorligger stopt. Uw smartphone is tegenwoordig de sleutel tot heel veel. Ook voor deze auto. Remote services, noemen we dat. Waar u ook bent, contact houden is een eitje. Extra opties op deze auto zijn: dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst en regensensor.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze SEAT Tarraco samen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden. De verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Het laatste wat u wilt is dat u achter het stuur indommelt. Om dat te voork
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Tarraco | Gepast gekleed
De Tarraco is het topmodel van Seat. Eerder was de Tarraco al beschikbaar met een extra sterke motor en luxe uitrusting. Echter, van origine onderscheidt Seat zich met een sportief karakter. Daarom is de Tarraco nu ook beschikbaar als sportieve "FR".
De Seat Tarraco FR geeft het grote topmodel van Seat een sportieve aankleding, een rijke uitrusting en een sportief weggedrag. De prestaties zijn gelijk aan die van iedere andere Tarraco.
Plus
- vlot en wendbaar
- zeer ruim, vooral achterin
Min
- stuurhulp stuitert van links naar rechts
- fors verbruik
Conclusie
De Seat Tarraco is voortaan ook leverbaar als FR. Dat klinkt wellicht spannender dan het is, want het betreft hier geen extra snelle versie. De FR-uitvoering bestaat uit een sportieve aankleding en een aangepast onderstel. Rekening houdende met die beperking is Seat er goed in geslaagd om de FR een onderscheidend karakter te geven.
Ondanks de enorme buitenmaten ziet de Tarraco er minder groot uit dan hij eigenlijk is. De FR geeft zelfs enige dynamiek aan het lijnenspel. Omdat de FR slechts staat voor een uitrustingsniveau, zijn de prestaties gelijk aan die van iedere andere Tarraco. Voor de 2.0 TSI geldt dat de prestaties prima zijn, maar dat daar een stevig verbruik tegenover staat (als oplossing is een plug-inhybride op komst). Het weggedrag is het sterkste punt van de FR: dit geeft de Tarraco duidelijk meer dynamiek, zonder dat dit ten koste gaat van het comfort of de bruikbaarheid.