Seat Tarraco 1.4 TSI e-Hybrid PHEV 245pk DSG Xcellence / Panoramadak / Virtual Cockpit / 20 LMV / Memory Seat / Navi / 360 Camera / Keyless / Stuur en Stoelverwarm

€ 39.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 26.016 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Seat Tarraco 1.4 TSI e-Hybrid PHEV 245pk DSG Xcellence / Panoramadak / Virtual Cockpit / 20 LMV / Memory Seat / Navi / 360 Camera / Keyless / Stuur en Stoelverwarm


€ 39.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 26.016 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wittebrug Voorschoten
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hofweg 39
Postcode 2251 LP
Plaats Voorschoten
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 5794794 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wittebrug.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 180 kW (245 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 205 km/u
Ledig gewicht: 1.768 kg
Wielbasis: 279 cm

Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Energielabel: C

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: full operational lease vanaf € 802 p/m (60 maanden, 5.000 km); private lease vanaf € 988 p/m (60 maanden, 5.000 km); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Bij deze piepjonge SEAT Tarraco is de nul net van de teller. Voor de rest eigenlijk nog zo nieuw als toen-ie van de band rolde. Deze hybride auto heeft een combinatie van een verbrandingsmotor en een elektromotor. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze SEAT Tarraco heeft verwarmbare voorstoelen. De strakke sportstoelen hebben niet alleen de looks, maar bewijzen ook hun functie als u wat meer vraagt in de uitdagende bochten. Volop licht en ruimtelijk gevoel geeft het elektrische bediende glazen panoramadak. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Zo'n verwarmd stuurwiel is een comfortabele extra, zeker in de winter. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Pas de interface van uw cockpit moeiteloos aan. Het is mogelijk door het digitale dashboard in deze auto. Met de hulp van vier camera's, biedt de 360 graden camera op deze auto een panoramisch zicht, wat bijzonder nuttig is bij het parkeren en manoeuvreren. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. De aanwezige file assistent meet de afstand tot uw voorligger en zorgt voor een veilige afstand. Staat het voor u opeens stil? Dan zorgt het systeem dat de auto ook stopt. De auto's van vandaag rijden niet alleen subliem, maar luisteren ook goed. Via een speciale app kunt u overal diverse functies controleren en de status van de auto inzien. Met full map navigatiesysteem, automatische airconditioning, draadloos opladen, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel is deze auto helemaal compleet.

Zoals u mag verwachten van deze SEAT T

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Seat Tarraco | Gepast gekleed

De Tarraco is het topmodel van Seat. Eerder was de Tarraco al beschikbaar met een extra sterke motor en luxe uitrusting. Echter, van origine onderscheidt Seat zich met een sportief karakter. Daarom is de Tarraco nu ook beschikbaar als sportieve "FR".

Autotest | Seat Tarraco Gepast gekleed

De Seat Tarraco FR geeft het grote topmodel van Seat een sportieve aankleding, een rijke uitrusting en een sportief weggedrag. De prestaties zijn gelijk aan die van iedere andere Tarraco.

Plus

  • vlot en wendbaar
  • zeer ruim, vooral achterin

Min

  • stuurhulp stuitert van links naar rechts
  • fors verbruik

Conclusie

De Seat Tarraco is voortaan ook leverbaar als FR. Dat klinkt wellicht spannender dan het is, want het betreft hier geen extra snelle versie. De FR-uitvoering bestaat uit een sportieve aankleding en een aangepast onderstel. Rekening houdende met die beperking is Seat er goed in geslaagd om de FR een onderscheidend karakter te geven.

Ondanks de enorme buitenmaten ziet de Tarraco er minder groot uit dan hij eigenlijk is. De FR geeft zelfs enige dynamiek aan het lijnenspel. Omdat de FR slechts staat voor een uitrustingsniveau, zijn de prestaties gelijk aan die van iedere andere Tarraco. Voor de 2.0 TSI geldt dat de prestaties prima zijn, maar dat daar een stevig verbruik tegenover staat (als oplossing is een plug-inhybride op komst). Het weggedrag is het sterkste punt van de FR: dit geeft de Tarraco duidelijk meer dynamiek, zonder dat dit ten koste gaat van het comfort of de bruikbaarheid.

Deel deze advertentie