vorige 193 van 6.606 volgende

Seat Tarraco 1.4 TSI e-Hybrid PHEV FR Business

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-04-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Overige
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Seat Tarraco 1.4 TSI e-Hybrid PHEV FR Business


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 24-04-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Overige
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Veth & Kaptein Auto's V.O.F.
Contactpersoon Martin Bakker /Willem Bakker
Adres Lelystraat 109
Postcode 3364 AH
Plaats Sliedrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 410461 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vethenkaptein.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.768 kg
Laadvermogen: 622 kg
GVW: 2.390 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Seat Tarraco | Gepast gekleed

De Tarraco is het topmodel van Seat. Eerder was de Tarraco al beschikbaar met een extra sterke motor en luxe uitrusting. Echter, van origine onderscheidt Seat zich met een sportief karakter. Daarom is de Tarraco nu ook beschikbaar als sportieve "FR".

Autotest | Seat Tarraco Gepast gekleed

De Seat Tarraco FR geeft het grote topmodel van Seat een sportieve aankleding, een rijke uitrusting en een sportief weggedrag. De prestaties zijn gelijk aan die van iedere andere Tarraco.

Plus

  • vlot en wendbaar
  • zeer ruim, vooral achterin

Min

  • stuurhulp stuitert van links naar rechts
  • fors verbruik

Conclusie

De Seat Tarraco is voortaan ook leverbaar als FR. Dat klinkt wellicht spannender dan het is, want het betreft hier geen extra snelle versie. De FR-uitvoering bestaat uit een sportieve aankleding en een aangepast onderstel. Rekening houdende met die beperking is Seat er goed in geslaagd om de FR een onderscheidend karakter te geven.

Ondanks de enorme buitenmaten ziet de Tarraco er minder groot uit dan hij eigenlijk is. De FR geeft zelfs enige dynamiek aan het lijnenspel. Omdat de FR slechts staat voor een uitrustingsniveau, zijn de prestaties gelijk aan die van iedere andere Tarraco. Voor de 2.0 TSI geldt dat de prestaties prima zijn, maar dat daar een stevig verbruik tegenover staat (als oplossing is een plug-inhybride op komst). Het weggedrag is het sterkste punt van de FR: dit geeft de Tarraco duidelijk meer dynamiek, zonder dat dit ten koste gaat van het comfort of de bruikbaarheid.

Deel deze advertentie