Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
€ 40.592,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Système de navigation audio (8 haut-parleurs/Réception radio numérique (DAB+)/Système de navigation audio avec écran couleur tactile/Interface Bluetooth avec kit mains libres intégré/Full Link (MirrorLink, Apple CarPlay et Android Auto)/Ports de charge USB (2 voies , type C) pour la 2ème rangée de sièges / interface USB à l'avant (2x, type C)), pack sièges 7 places, pack hiver, pack rangement (compartiment de rangement dans le ciel de toit), roue de secours comme roue de secours, extérieur électrique miroirs. réglables, chauffants et rabattables, seuils de porte aluminium éclairés, système d'aide à la conduite : reconnaissance des panneaux de signalisation, cache coffre, coulissant, système limiteur de vitesse, avertisseur de ceinture de sécurité, airbag genoux côté passager, liseuses avant, réglage dynamique de la portée des phares, Jantes LM 7x19 (Exclusive Aero, brillantes), accoudoir central avant, pneus 235/50 R19, banquette arrière rabattable, norme antipollution Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AP), intervalle d'entretien 30 000 km ou 2 ans, housse de siège/rembourrage : microfibre/cuir artificiel, siège chauffant avant et arrière, dossier de siège avant droit rabattable, système de commande vocale, pack chrome (bandes chromées sur les vitres latérales/rails de toit argent), pack de fonctions (verrouillage Kessy/ système de démarrage/hayon/couvercle à commande électrique (ouverture + fermeture, commandé par capteur)/caméra de recul/système d'aide à la conduite : aide au stationnement avec aide au stationnement avant et arrière), pack éclairage et style (éclairage d'ambiance LED / baguettes chromées sur les vitres latérales / vitres latérales à l'arrière et vitre arrière teintées), système d'aide à la conduite : sélection du profil de conduite (SEAT Drive Profile) (direction progressive), sac de rangement sur les dossiers des sièges avant, rétroviseurs extérieurs et poignées de porte à l'extérieur couleur carrosserie, plancher éclairage à l'avant LED, rétroviseur intérieur à atténuation automatique, carrosserie : 5 portes, combiné d'instruments numériques (cockpit virtuel), appuie-tête arrière (triple), siège de soutien lombaire avant gauche, réglable, siège de soutien lombaire avant droit, réglable, moteur 1,5 Ltr - 110 kW 16V TSI ACT, filtre à particules Otto (OPF), empattement 2790 mm, siège avant gauche réglable en hauteur, siège avant droit réglable e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Tarraco | Gepast gekleed
De Tarraco is het topmodel van Seat. Eerder was de Tarraco al beschikbaar met een extra sterke motor en luxe uitrusting. Echter, van origine onderscheidt Seat zich met een sportief karakter. Daarom is de Tarraco nu ook beschikbaar als sportieve "FR".
De Seat Tarraco FR geeft het grote topmodel van Seat een sportieve aankleding, een rijke uitrusting en een sportief weggedrag. De prestaties zijn gelijk aan die van iedere andere Tarraco.
Plus
- vlot en wendbaar
- zeer ruim, vooral achterin
Min
- stuurhulp stuitert van links naar rechts
- fors verbruik
Conclusie
De Seat Tarraco is voortaan ook leverbaar als FR. Dat klinkt wellicht spannender dan het is, want het betreft hier geen extra snelle versie. De FR-uitvoering bestaat uit een sportieve aankleding en een aangepast onderstel. Rekening houdende met die beperking is Seat er goed in geslaagd om de FR een onderscheidend karakter te geven.
Ondanks de enorme buitenmaten ziet de Tarraco er minder groot uit dan hij eigenlijk is. De FR geeft zelfs enige dynamiek aan het lijnenspel. Omdat de FR slechts staat voor een uitrustingsniveau, zijn de prestaties gelijk aan die van iedere andere Tarraco. Voor de 2.0 TSI geldt dat de prestaties prima zijn, maar dat daar een stevig verbruik tegenover staat (als oplossing is een plug-inhybride op komst). Het weggedrag is het sterkste punt van de FR: dit geeft de Tarraco duidelijk meer dynamiek, zonder dat dit ten koste gaat van het comfort of de bruikbaarheid.