Skoda Citigo 1.0 Greentech Tour / NAP / 1STE EIG. / DEALER ONDERH. / CRUISE / AIRCO / NAVI / ISOFIX / NWE BEURT + APK

€ 6.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-04-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 60.197 km
Deuren 3
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Skoda Citigo 1.0 Greentech Tour / NAP / 1STE EIG. / DEALER ONDERH. / CRUISE / AIRCO / NAVI / ISOFIX / NWE BEURT + APK


€ 6.900,-

Algemeen

Bouwjaar 18-04-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 60.197 km
Deuren 3
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam 't Meuterke
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres John F. Kennedylaan 224
Postcode 5981 WX
Plaats Panningen
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53116822 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automeuterke.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 356 x 164 x 148 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.290 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 44 kW (60 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 160 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,1 liter per 100 km en hij weegt 840 kg. De APK is geldig tot 18-04-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 69,50 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

U bent van harte welkom voor een bezichtiging, proefrit en kop koffie.

*- FOTO'S
Bekijk de volledige fotoreportage op onze website: www.automeuterke.nl

*- AFLEVERING
Wij werken met rijklaarprijzen en hanteren geen verplichte afleverkosten!
Al onze auto's uit eigen bedrijfsvoorraad worden deskundig gecontroleerd. Alle externe keuringen zijn toegestaan.

Standaard inbegrepen bij auto's uit onze eigen bedrijfsvoorraad: (U BETAALT €. 0 ,-)

- Garantie van 't huis (aanvullende ook mogelijk)
- Algehele veiligheidscontrole (remmen, banden, vloeistoffen, verlichting etc.)
- Onderhoud conform schema en historie
- Geldige APK-keuring
- Kosten tenaamstelling en vrijwaren
- RDW-voertuigrapport (Nationale Auto Pas)
- Kleine poetsbeurt interieur
- Kleine poetsbeurt exterieur
- Geen lege tank!

Indien het huidige (standaard) afleverpakket op de desbetreffende auto niet voldoende voor u is kunt u eventueel kiezen voor optionele extra aflevermogelijkheden. Wenst u er hiervan één of meerdere, vermeldt dit dan bij uw interesse. Wij zullen u vervolgens van een zo scherp mogelijke prijsopgave voorzien. Meer informatie is te vinden op onze website onder het kopje ''garantie- en afleverpakketten''.

*- INRUIL
Een voertuig inruilen is altijd bespreekbaar. U kunt ons foto's met alle informatie toesturen via WhatsApp (+31 6 53 11 68 22) of per emailbericht naar info@automeuterke.nl

*- GARANTIE
Ook een aanvullende garantie behoort tot de mogelijkheden. Via AutoTrust bieden wij verschillende garanties aan in de vorm van een reparatiekostenverzekering. Bezoek onze website voor meer informatie en de exacte voorwaarden. T

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis

De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!

Autotest | Skoda Citigo-e iV Eindelijk thuis

De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.

Plus

  • nette prijs
  • bruikbare actieradius
  • comfortabel en levendig

Min

  • op details merkbaar bezuinigd
  • minimale beenruimte achterin
  • Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af

Conclusie

De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).

De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.

Deel deze advertentie