Skoda Citigo 1.0 Greentech Active STUURBEKR. | 5 DEURS | rijklaarprijs

€ 8.450,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-04-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 49.872 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Skoda Citigo 1.0 Greentech Active STUURBEKR. | 5 DEURS | rijklaarprijs


€ 8.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-04-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 49.872 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van der Boon
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bilderdam 16
Postcode 2451 CW
Plaats Leimuiden
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 508142 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdboon.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2019
Modelcode: NF

Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 162 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 360 x 164 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 834 kg
Laadvermogen: 496 kg
GVW: 1.330 kg

Interieur
Interieur: Active black, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 96 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Geen Afleveringskosten inclusief 12 maanden Bovaggarantie !!:


- 12 maanden Bovag Garantie. 

- Minstens 12 maanden APK keuring


- 12 maanden Mobiliteitsgarantie (pechhulp). 

- Onderhoudsbeurt volgens schema Fabrikant. 

- Indien nodig vervangen wij de distributieriem. 

- Nationale Autopas. 

- Gepoetst binnen en buitenkant. 


Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Beste Klant, 

Wij adverteren met rijklaarprijzen inclusief 12 maanden Bovaggarantie, bij ons dus geen afleveringskosten !!
 
U bent natuurlijk altijd van harte welkom om onze showroom in Bilderdam te bezoeken. Ons adres is in Leimuiden maar wij zitten in Bilderdam een plaatsje 4 kilometer van Leimuiden vandaan. In onze showroom en op het buitenterrein staan altijd 60 jong gebruikte auto's met Bovaggarantie.  
 
U kunt ons bereiken: 

Tel 0172-508142 
Marcel: 06-41002875 
Wilko: 06-81513876 

Eventueel kunt U via onze website een offerte aanvraag doen waarna wij snel contact met U op zullen nemen. 
Namens ons verkoopteam, blijf gezond en we horen graag van U. 
 
SUZUKI:
Op dit moment adverteren wij vrij veel jong gebruikte auto's van ons huismerk Suzuki.
De meeste van deze auto's zijn afkomstig uit Hongarije waar de Suzuki's ook worden gemaakt.
De auto's die wij adverteren hebben wij aan een grondige controle onderworpen en hebben geen schadeverleden en zijn ook 100% schade vrij 
Wij importeren deze auto's omdat er op de Nederlandse markt niet voldoende aanbod is om aan de gigantische vraag die wij hebben naar jonge Suzuki's te kunnen voldoen.
Wij leveren deze auto's altijd inclusief het originele onderhoudsboekje, Nederlandstalige instructieboekje en een Suzuki Pechhulppas, tevens zullen wij voor aflevering een onderhoudsbeurt gev

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis

De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!

Autotest | Skoda Citigo-e iV Eindelijk thuis

De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.

Plus

  • nette prijs
  • bruikbare actieradius
  • comfortabel en levendig

Min

  • op details merkbaar bezuinigd
  • minimale beenruimte achterin
  • Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af

Conclusie

De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).

De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.

Deel deze advertentie