Bouwjaar | 09-01-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.018 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 6.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.018 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KWB Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Haagweg 10 |
Postcode | 2552 EP |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55303067 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | kwbautomotive.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Airco
Apk tot 18-01-2025
Leuke volle citigo Met de juiste optie's en kleur
Volledig dealer onderhouden boekjes alles keurig aanwezig
LET OP:
Komt u van ver en wilt u er zeker van zijn dat de auto nog beschikbaar is bel dan even voordat u onze richting op komt. Dit om teleurstelling te voorkomen.
Wilt u de auto zeker hebben dan is reserveren mogelijk tegen een aanbetaling.
Welkom bij KWB Automotive. Wij ontvangen u graag in onze showroom. Hier kunt u op uw gemak ons aanbod bekijken onder het genot van een kopje koffie of thee.
Wilt u uw huidige auto of een ander voer/vaartuig inruilen? Dat is mogelijk!
Uw nieuwe auto financieren en per maand betalen? Dat kan! Wij werken samen met DMF krediet. Voor info kijk op de website van DMF krediet.
Wij zijn bij het RDW aangesloten en kunnen het voertuig hier te plekken overschrijven. U kunt contant betalen of het aankoopbedrag ter plekken overmaken naar onze rekening. Vergeet daarvoor niet op tijd uw limiet aan te passen en uw reader of bankscanner mee te nemen.
Graag tot ziens,
KWB Automotive
Oude Haagweg 10
2552 EP Den Haag
0655303067
Openingstijden:
ma : 10:00 tot 17:00
di : 10:00 tot 17:00
wo : 10:00 tot 17:00
do : 10:00 tot 21:00 KOOPAVOND
vr : 10:00 tot 17:00
za : 10:00 tot 16:00
zo : Gesloten (op afspraak mogelijk)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.