Bouwjaar | 01-11-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.553 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.553 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Collard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue Greay 2 |
Postcode | 6970 |
Plaats | Tenneville |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)84 - 211211 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagecollard.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
POUR CE VEHICULE : 084 211 211
Notre priorité VOTRE SATISFACTION
VEHICULE EN TRES BON ETAT, ENTIEREMENT REVISE, AUCUN FRAIS OU ENTRETIEN A PREVOIR, LIVRE AVEC CAR-PASS ET DEMANDE D'IMMATRICULATION,...
CONDITIONS DE VENTE APPROUVEES PAR : TRAXIO, FEDERAUTO, TOURING SECOURS,...
GARANTIE SERIEUSE D'UN AN, PIECES ET MAIN D'OEUVRE.
VEHICULE DE REMPLACEMENT GRATUIT
CREDIT ET REGROUPEMENT DE CREDITS AU GARAGE,
AVEC DECISION IMMEDIATE, avec ou sans acompte*
REPRISE POSSIBLE DE VOTRE ANCIEN VEHICULE AU MEILLEUR PRIX
## VENEZ ESSAYER LE VEHICULE DE VOTRE CHOIX SANS ENGAGEMENT ! ##
NOTRE PRIORITE EST DE VOUS SATISFAIRE
AU MAXIMUM !!
SERVICE APRES VENTE COMPLET
dans notre atelier avec nos mécaniciens de haut niveau
SERVICE MECANIQUE 084 211 211 - 2
Entretiens toutes marquesRéparationsPassages au contrôle techniqueRéparations de pare-briseVente et montage de pneusEntretien de climatisations,...
LE GARAGE COLLARD, UN PROFESSIONNEL REPUTE
EN VOITURES ET 4X4 D'OCCASION DEPUIS
PLUS DE 50 ANS, AGREE "TRAXIO, FEDERAUTO, TOURING SECOURS"...
ACHAT-VENTE-ECHANGE-CREDIT 084 211 211 - 1
www.garagecollard.be
*(Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.